Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valakaa usko... huomenna rv 42, tänään limatulppa, koskakohan pääsisin

Vierailija
20.05.2009 |

synnyttämään? Oikein positiivisia omia kokemuksia. :)

Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppaa lähtii rv 41+6 ja 42+0 ja 42+0 tuli jo sellaista veristä juoksevampaakin. Illansuussa sitten alkoivat supistukset ja 01.00 oltiin sairaalassa. Ihana vauva syntyi siis aamulla rv 42+1 :-)

Mun veikkaukseni on siis että lähdette joko ens yönä tai huomenna :-)

Tsemppiä ja onnea koitokseen!

Vierailija
2/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei anneta mennä yli 42:en.

Itsellä meni limatulppa 41+2 - pitkin päivää verensekaista ja limaista vuotoa. Kävin tsekkauttamassa tilanteen, jolloin tehtiin myös sisätutkimus. Seuraavana yönä meni vedet ja lapsi syntyi heti aamulla.

Lähellä olet jo, onnea koitokseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistetään 42+ jotain, vauvan ja synnyttäjän kunnosta riippuen. Mulla on seuraava aika äitipolille perjantaina, ja silloin varmaan käynnistetään, jos tämä ei sitä ennen synny. Jos nyt kuitenkin olisi jo toivoa... :o)

Vierailija
4/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä nyt menoa :)

mulla vauva syntyi 7 h limatulpan menon jälkeen.

tsemppiä!

Vierailija
5/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän jumppaamaan: menet kyykkyyn, polvet harallaan. Olet niin kauan kuin pystyt . Mulla ainakin auttoi, olen siitä varma. Toinen vinkkini on portaiden juokseminen, aian ovat supparit vauhdittuneet sillä :)

Vierailija
6/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kaksi lasta ja kummatkin syntyneet 10h limatulpan irtoamisen jälkeen, että ONNEA MATKAAN!!! Taitaa sulla lähtö kohta aika lähellä olla, toivottavasti.

Vierailija
7/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli limatulpan irtoamisen jälkeen noin 3-5 tunnin päästä ovat alkaneet oikein kunnon supistukset! Hienoa! Kohta pääset varmasti synnyttämään!

Vierailija
8/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudessa 2 viikkoa ennen kuin lapsi syntyi. ja silloinkin syntyi yliaikaisena käynnistyksellä. toivotaan että sulla parempi tuuri. :)

Vierailija
9/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta vikkoa ei voi mennä, kun on jo kaksi viikkoa yli! Huomenna varmaan käynnistykseen... ei tästä tunnu tulevan lasta eikä muutakaan. Nyt on huonot fiilikset. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä