Valakaa usko... huomenna rv 42, tänään limatulppa, koskakohan pääsisin
synnyttämään? Oikein positiivisia omia kokemuksia. :)
Kiitos!
Kommentit (9)
Meillä ei anneta mennä yli 42:en.
Itsellä meni limatulppa 41+2 - pitkin päivää verensekaista ja limaista vuotoa. Kävin tsekkauttamassa tilanteen, jolloin tehtiin myös sisätutkimus. Seuraavana yönä meni vedet ja lapsi syntyi heti aamulla.
Lähellä olet jo, onnea koitokseen!
käynnistetään 42+ jotain, vauvan ja synnyttäjän kunnosta riippuen. Mulla on seuraava aika äitipolille perjantaina, ja silloin varmaan käynnistetään, jos tämä ei sitä ennen synny. Jos nyt kuitenkin olisi jo toivoa... :o)
se on kyllä nyt menoa :)
mulla vauva syntyi 7 h limatulpan menon jälkeen.
tsemppiä!
vähän jumppaamaan: menet kyykkyyn, polvet harallaan. Olet niin kauan kuin pystyt . Mulla ainakin auttoi, olen siitä varma. Toinen vinkkini on portaiden juokseminen, aian ovat supparit vauhdittuneet sillä :)
... kaksi lasta ja kummatkin syntyneet 10h limatulpan irtoamisen jälkeen, että ONNEA MATKAAN!!! Taitaa sulla lähtö kohta aika lähellä olla, toivottavasti.
Eli limatulpan irtoamisen jälkeen noin 3-5 tunnin päästä ovat alkaneet oikein kunnon supistukset! Hienoa! Kohta pääset varmasti synnyttämään!
raskaudessa 2 viikkoa ennen kuin lapsi syntyi. ja silloinkin syntyi yliaikaisena käynnistyksellä. toivotaan että sulla parempi tuuri. :)
kahta vikkoa ei voi mennä, kun on jo kaksi viikkoa yli! Huomenna varmaan käynnistykseen... ei tästä tunnu tulevan lasta eikä muutakaan. Nyt on huonot fiilikset. :(
Limatulppaa lähtii rv 41+6 ja 42+0 ja 42+0 tuli jo sellaista veristä juoksevampaakin. Illansuussa sitten alkoivat supistukset ja 01.00 oltiin sairaalassa. Ihana vauva syntyi siis aamulla rv 42+1 :-)
Mun veikkaukseni on siis että lähdette joko ens yönä tai huomenna :-)
Tsemppiä ja onnea koitokseen!