Uudet always siteet, aivan järkky haju!!
Kommentit (471)
Lidlin siteissä on myös joku saakelin kukkaistuoksu. Meikäläisellä alkaa alapääkin kukkimaan niistä. Saan siis ihottumaa häppäreiden iholle :(
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:31"]
Onkohan avaamattomilla paketeilla palauusoikeus? Oli nimittäin niin pettymys nuo, varsinkin kun en aluksi edes huomannut tuota mainintaa haujsteesta.
[/quote]
Ota yhteyttä. Itse reklamoin, kun en voinut käyttää noita.
No, tää ei ole mainos, mutta ostakaa niitä suomalaisvalmisteisia Vuokkosia. A)tukee suomalaista työtä, b) tiedätte, että niiden materiaalit on testattu. Olen lukenut pari artikkelia, miten isojen kansainvälisten sidemerkkien tekijät eivät edes itse tiedä, mitä paskaa/kemikaalia niiden siteiden materiaaleissa on.
Onneks ei voi käyttää alwaysia. Vuokkoset on parempia
No siksihän niitä yritetään hajustaa, ettei haisisi ne kuukautiset metrien päähän.
Mutta ei sitä hajua kyllä mikään peitä, side kun hautoo housuissa, kyllähän se haisee ja pahalle.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:44"]Pistäkää valmistajalle palautetta, että haluatte hajusteen hiivattiin siteistänne ja siihen saakka ostatte muuta merkkiä. Ei tilanne muuten parane.
[/quote]
Mä haluan hajustetta, mutta jotain hyvää, eikä aina jotain aloe veraa tmv.
Jouduin vaihtamaan sidemerkkiä. Itäharjun Prismassa Turussa ei ollut yösiteitä hajuttomina. Valmistetaanko niitä edes.
.
Ärsyttävää vaihtaa sidemerkkiä, kun on tottunut, mutta hajua en kestä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:44"]Pistäkää valmistajalle palautetta, että haluatte hajusteen hiivattiin siteistänne ja siihen saakka ostatte muuta merkkiä. Ei tilanne muuten parane. [/quote] Mä haluan hajustetta, mutta jotain hyvää, eikä aina jotain aloe veraa tmv.
[/quote]Pullantuoksu? Siitä tulisi varmaankin hyvä yhdistelmä veren kanssa. Nuo hajusteet ovat täysin turhia, sillä niiden pitäisi olla todella vahvoja peittääkseen täysin veren hajun. Paljon helpompaa ja hygieenisempää on vain vaihtaa side useammin, jos haju vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:55"]
Kyllähän avaamattomat saa viedä kauppaan takasin, joku sitä tuolla aikasemmin kyseli. Sanot kauppaan, että olet tyytymätön tuotteeseen, kun avasit yhden kolmesta tarjouspaketista. Meidän kaupassa ainakin annetaan aina rahat takaisin, kyseenalaistamatta asiakasta.
[/quote]
No hyi, inhottava ajatus että vikaostoksiaan kaikki kantaisivat kaapeistaan takaisin kun paketin kylki tavataan vasta kotona, oli kuinka avaamaton tahansa, jollain voivat tavarat pyöriä ties missä.
Luulisi palstan hyvin toimeentulevilla naisilla olevan varaa vaikka lahjoittaa joku paketti vaikka sinne työpaikan vessaan, niin huomaavatpa muutkin ennen kuin erehtyvät ostamaan. Jos nyt ei yhtä pakettia saa menemään.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:55"]
Kyllähän avaamattomat saa viedä kauppaan takasin, joku sitä tuolla aikasemmin kyseli. Sanot kauppaan, että olet tyytymätön tuotteeseen, kun avasit yhden kolmesta tarjouspaketista. Meidän kaupassa ainakin annetaan aina rahat takaisin, kyseenalaistamatta asiakasta.
[/quote]
No hyi, inhottava ajatus että vikaostoksiaan kaikki kantaisivat kaapeistaan takaisin kun paketin kylki tavataan vasta kotona, oli kuinka avaamaton tahansa, jollain voivat tavarat pyöriä ties missä.
Luulisi palstan hyvin toimeentulevilla naisilla olevan varaa vaikka lahjoittaa joku paketti vaikka sinne työpaikan vessaan, niin huomaavatpa muutkin ennen kuin erehtyvät ostamaan. Jos nyt ei yhtä pakettia saa menemään.
[/quote]
Heittää vaikka ensiapulaukkuun, siinä vaiheessa kun joku teloo itsensä niin tuskin paljon hajusteet haittaa kunhan on rättiä.
Vituttaa suunnattomasti kun huomasin, että niissä normaaleissakin on jokin hajulukko, sekin on voimakkaan ja pahan hajuinen. Pakko oli vaihtaa paskoihin libressen pikkuhousunsuojiin.
Mulla on nyt Vuokkoset ja Libresse kokeilussa.
Vaihdan noista niihin, jotka selviävät vuorokauden paremmin repeämättä ja linttaantumatta.
.
Aiemmin olen todennut Alvaysien rakenteen parhaaksi. Nyt hajun tultua täytyy muiden kelvata. Kaipa nekin ovat tässä vuosien aikana kehittyneet.
Saisivat laittaa noihin muihinkin sidemerkkeihin kätevät sulkutarrat.
Toivottavasti eivät tee samaa temppua vanhusten vaippoihin. Niitä kun ei ole montaa merkkiä.
Just ostin eilen tuplapakkauksen Alwaysia. Nyt oli pakko käydä tsekkaamasda ja onneksi luki fragrance-free, huh.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:59"]
Siis siteethän haisee aina ja kauas. Kyllä sen huomaa jos on hajuaisti kohdallaan.
Eli nyt on sitten Suomessakin kaupan hajustettuja piilottamaan tämä siteenkäyttäjien ominaistuoksu, vai? No, mahtaa kyllä olla kamala lemu. Normaali sidelöyhkä + joku hajuste siihen päälle.
[/quote]
Minä en haista sitä kauas, mutta kyllä sen huomaa. Pitkään luulin, että se oli veren haju, mutta sitten kokeilin kestositeitä ja huomasin yllätyksekseni, ettei itse veri haisekaan ollenkaan niin voimakkaasti.
hah, jengi laittanut "hyvää" palautetta myös tonne valmistajan tuotesivulle jossa on tuotearvosteluita. Ei hyvältä näytä!
https://www.everydayme.fi/terveys/naisen-terveys/tuote/always/always-ultra-night
Suosittelen kokeilemaan Lidlin siteitä!!! Imukyisiä, ohuita ja siivet ovat samanlaiset kuin alwayseissa. Ostin niitä ohuita siteitä. En aio kyllä muuta enää käyttääkään!! Vuokkosten ja Libresseja siivet ovat ihan onnettomia, eikä ne tahdo pysyä paikallaan ja muutenkin siteet ovat todella jäykkiä.
Jouduin ostamaan näitä Lidlistä viime viikonloppuna ihan vahingossa, kun menin mökille erään sukulaisen kyydillä ja hän pysähtyi vain Lidlissä. En olisi ikinä muuten edes kokeillut näitä. Käytettiin meillä kymmenen vuotta sitten Lidlin vaippojakin, joiden laatu oli ihan pampersin ja liberon luokkaa. Enpä vaan ole Lidlissä juuri käynytkään sitten vaippa-ajan jälkeen.
Erehdyin ostamaan, ja nyt ihmeekseni huomaan, että "naturelleja" ei löydy lähi- Siwasta enää ollenkaan. Kaupassa sitten haistelin (!) kaikki paketit läpi. Ja todella, jopa paketin läpi se parfyymi aiheuttaa pahoinvointia. Otin libressen. Täytyy etsiä kuluttajapalvelun yhteystiedot. Yhtä älytön idea, kuin laittaa dödöä hieltä haisevaan kainaloon.
Jouduin ostaa eilen Libressejä koska kaupassa oli vain niitä järkyttävän hajuisia joita yhden paketin vahingossa kerran ostin. Oksettava haju. Ei kai ole niin ettei niitä tavallisia hajuttomia enää kohta saa ollenkaan? Sitä' rupesin miettimään kun kaupassa oli enää vain niitä hajullisia... Pidän Allwaysin pinnasta eniten ja siksi olen käyttänyt vain niitä, mutta sitä hajua en kyllä kestä. :/