Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet always siteet, aivan järkky haju!!

Vierailija
25.05.2015 |

Oletteko kokeilleet, mitä mieltä? 

Kommentit (471)

Vierailija
321/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut mitään palautetta automaattisen viestin jälkeen. Taitaa olla viestintä tukossa. HYVÄ

Vierailija
322/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:19"]

Kiva mennä tuollaisella siteellä kesäyössä, kun hameen alta leijailee Always-tuoksu. Tulee muillekin selväksi " Menkat sillä on"

[/quote]

;D ;D ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:19"]

kuka edes viittii ostaa jotai kalliita always , libresse siteitä? itse ostan s-marketista edullisia rainbow-siteitä ja hyvin ajavat asiansa. ei nuo kalliit minusta ole yhtää ihmeellisempiä, kokeiltu on. turhaa minusta laittaa niihin enenpää , kuin on pakko.

[/quote]

Mun muistikuvani mukaan halvat siteet on sellaisia paksuja mummovaippoja jotka on ilman siivekkeitä (ohivuodot!!!), pysyvät huonosti paikoillaan ja näkyvät möykkynä housujen läpi. Lakkasin käyttämästä niitä heti kun pystyin kun nuorena teininä ne oli se mitä äiti toi kaupasta. Onko ne nyt sitten jotenkin parantuneet?

[/quote]

Halvat siteet (esim. Pirkka, Rainbow ym. markettien omat merkit) ovat yhtä hyviä kuin kalliimmatkin siteet. Itse asiassa pidän halpoja siteitä jopa Alwaysia parempana - en ole koskaan tykännyt Alwaysin muovisesta, hautovasta pinnasta. Halvemmat siteet tuntuvat hautovan vähemmän. 

Noita mainitsemiasi mummovaippoja ei taida nykyisin saada enää mistään. Kaikkia sidemerkkejä saa siivekkeellisinä. 

Vierailija
324/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:22"]

Kiva mennä tuollaisella siteellä kesäyössä, kun hameen alta leijailee Always-tuoksu. Tulee muillekin selväksi " Menkat sillä on"

[/quote]

;D ;D ;D

[/quote]

Älkää naurako, eihän siinä pitäisi olla mitään noloa, että on menkat. 

Vierailija
325/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Always pikkuhousunsuojia, mut nyt on vaihdettava merkkiä. Vinkit siis kehiin! Mikä olisi mahdollisimman samanlainen? Monet ovat sellaisia, että "ryttääntyvät" alkkareissa, mutta Always on pysynyt hyvin paikoillaan. Ei viitsisi ostaa kaikkia mahdollisia merkkejä kokeilun vuoksi. Myös siteistä saa laittaa korvaavia ehdotuksia. Puuttuis vielä, että Tampaxeihin tulis joku haju...

Vierailija
326/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana joten en ole joutunut kohtaamaan tuota Alwayssien hajua, mutta mieheni osti kuukausi sitten vahingossa hajustettuja vessapapereita ja voi helvata miten hirveä haju se oli! Siis mun pillukin alkoi haista omituisesti veren ja ammoniakin sekoitukselta ja samalta haisi koko vessa, kun paperin heitti pönttöön. Mulla meni viikko ennen kuin tajusin miksi mun pillun ominaisuushaju on yhtäkkiä muuttunut, kun pesin kostutetulla vessapaperin palalla jotain, ja siinähän oli täsmälleen sama löyhkä! Ei ikinä enää hajustettuja tuotteita alapäähän! Ja voin kertoa että heti kun aloin käyttää taas tavallista vessapaperia, tuo omituinen haju loppui niin alapäästä kuin vessastakin...

Vierailija
327/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Nordinin blogissa luki että tampaxeissakin jossain tuotteessa on nykyään haju, järjetöntä! Ihanaa työntää sisälleen jotain kemikalisoitua myrkkyä...

Vierailija
328/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:19"]

kuka edes viittii ostaa jotai kalliita always , libresse siteitä? itse ostan s-marketista edullisia rainbow-siteitä ja hyvin ajavat asiansa. ei nuo kalliit minusta ole yhtää ihmeellisempiä, kokeiltu on. turhaa minusta laittaa niihin enenpää , kuin on pakko.

[/quote]

Mun muistikuvani mukaan halvat siteet on sellaisia paksuja mummovaippoja jotka on ilman siivekkeitä (ohivuodot!!!), pysyvät huonosti paikoillaan ja näkyvät möykkynä housujen läpi. Lakkasin käyttämästä niitä heti kun pystyin kun nuorena teininä ne oli se mitä äiti toi kaupasta. Onko ne nyt sitten jotenkin parantuneet?

[/quote]

Halvat siteet (esim. Pirkka, Rainbow ym. markettien omat merkit) ovat yhtä hyviä kuin kalliimmatkin siteet. Itse asiassa pidän halpoja siteitä jopa Alwaysia parempana - en ole koskaan tykännyt Alwaysin muovisesta, hautovasta pinnasta. Halvemmat siteet tuntuvat hautovan vähemmän. 

Noita mainitsemiasi mummovaippoja ei taida nykyisin saada enää mistään. Kaikkia sidemerkkejä saa siivekkeellisinä. 

[/quote]

no kyllä nuo rainbow-siteet on yhtä ohuita kuin muut. ainakaa minulla mitää möykkyjä näy.

Vierailija
329/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pitää nostaa kunnon METELI! Ja boikottiin kaikki nuo älyttömyydet, kai sieltä kaupan hyllyltä edelleen löytyy joku normaali tuoksutonkin vaihtoehto. Mitä vittua, on pakko kysyä tässä kohtaa.

Vierailija
330/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jo pelkka telkkarimainos oli kuvottava. Siis se, missä suuri määrä ihmisiä on tungettu ahtaaseen lasikoppiin ja kiemurtelee siellä eikä kukaan huomaa, että sillä valkomekkoisella on menkat. Just joo. Ja sitten brassaillaan lopuksi vielä hienoilla sanoilla, joilla vakuutetaan naiset tämän sidemerkin erinomaisuudesta. Jo muinoin, kun tämä merkki tuli markkinoille ja mainosti mukavia ohuita siteitä, kokeilin ja siirryin entiseen merkkiin takasin. Tuntui nimittäin, että pöksyissä oli lähinnä muoviliuska, joka hautoi alapäätä. Ja nyt ne sitten vielä haisevat itsekin. Osaan taas kerran olla tyytyväinen, että kohtuni on poistettu!

Vierailija
331/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kohta niitä tuoksuja on varmaan erilaisiakin ja niille annetaan nimiä tyyliin "Tuulahdus kesäyössä". Jouluerikoisuus on piparintuoksuinen.

Vierailija
332/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vastauksen palautteeseeni ja ihan typerää diipadaapaa. Olisin saanut jotain korvausta yms. mutta en todellakaan ala heille lähettelemään tilinumeroa jonkun parin euron takia, vaan haluan, että niitä oikeasti kokonaan tuoksuttomia tuotteita saa vielä. Vastauksessa oli lueteltu muutama tuote, joissa ei olisi tuoksua, esim. Joku string ja large pikkuhousunsuoja... No, varmaan aika marginaalituotteita muutenkin. Ja mitä väliä jos muutama tuoksuton tuote onkin, kauppiaat varmaan painostetaan ottamaan ne uusimmat tuotteet tarjolle. Laittakaa kaikki palautetta!!!

Vierailija
333/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:37"]

Tuolla Nordinin blogissa luki että tampaxeissakin jossain tuotteessa on nykyään haju, järjetöntä! Ihanaa työntää sisälleen jotain kemikalisoitua myrkkyä...

[/quote]

Yök, yök, yök! Ymmärrän nyt vielä jotenkin sen filosofian, jolla siteisiin on lisätty hajusteita, mutta että tamponeihinkin? Mitä hyötyä ihan totta on siitä, että se tamponi siellä vaginassa tuoksuu, kun eihän se haju sieltä mihinkään pääse? Sama kun neuvottaisiin pistämään dödöä kielen alle ettei henki haisisi :D

Vierailija
334/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vastaaja 140 oli siis 74&109 :)

Vierailija
335/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee koko ajan ihan mahtavia kommentteja. Toivottavasti joku joka voi vaikuttaa tähän kuulisi nämä!!!

Joku kyseli miksi edes käyttää siteitä: synnytyksen jälkivuoto.

Vierailija
336/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kotimaisia Vuokkoset-siteitä. Cottonin pinta ei ol yhtään muovinen edes

Vierailija
337/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:01"]

[/quote]

Sitä sanotaan myös puuvillaksi...

Vierailija
338/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:56"]

Täällä tulee koko ajan ihan mahtavia kommentteja. Toivottavasti joku joka voi vaikuttaa tähän kuulisi nämä!!! Joku kyseli miksi edes käyttää siteitä: synnytyksen jälkivuoto.775

[/quote]

voisko tän ketjun linkin laittaa sinne Alwaysille?

Vierailija
339/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:01"]

[/quote]

Sitä sanotaan myös puuvillaksi...

[/quote]

Eläpä siinä viisastele...

Vierailija
340/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitvit... Katsoin Libresseltä vaihtoehtoja Alwaysille, niin niissäkin oli melko monessa joku tuoksu. Täähän on aivan sairasta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän