Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko vasemmisto-aktvisti naiset nukkavieruja?

Vierailija
20.05.2009 |

sellaisia lyhyttukkaisia ja kirpparin vaatteissa tallaavia, hoitamattoman näköisiä tallukoita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ennen mukana toiminnassa ja olin poikkeus kun meikkasin ja kuljin

korkokengissä.

Vierailija
2/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ympärillesi, ap, äläkä täältä kysele. Sen voisin kuvitella mistä tahansa aktivisteista, että he vaivaavat päätään muilla asioilla kuin muiden ihmisten ulkonäöllä.

Ennen palstalle tuloani en tiennyt, että ulkonäkö on meille naisille NÄIN tärkeä asia. Koska tahansa voi ensimmäisestä 25 avauksesta laskea vähintään 10 omaan tai muiden ulkonäköön liittyvää viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee myös miehiin.

Vierailija
4/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini on aktiivi, tukka on puolipitkä ja vaatteet kyllä usein käytettyjä muutta tyyli on enemmän bisnen/klassinen, eli hyvin siisti ja hillitty.

Vierailija
5/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tise vähän enemmän olin mukana opiskelijapolitiikassa kadehdin aina vasemmiston naisia.

Meillä kokoomuksessa naiset olivat ylikireitä miellyttäjiä, joita ajoi eteenpäin kunnianhimo, mutta jotka tiesivät, että eivät pärjää elleivät ole "tyttöjä". Hankaltaltahan se näytti ja kyllä se viehätyskin siinä meni.

Vasemmiston naiset olivat vahvoja, kauniita ja älykkäitä. Niiden kanssa oli mahtavaa väitellä, koska ne vähän provosoituna kiivastivatkin niin hienosti. Se vasta oli kaunista katseltavaa!

Välillä vielä nykyäänkin harmittaa, että olin niin puolueuskollinen. Kun on tullut ikää lisää, olen ymmärtänyt, että itsetunto ja äly ovat todella seksikkäitä piirteitä naisessa.

Vierailija
6/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. mutta ei meikkaa, veikkaan?.

Vierailija
7/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki oikeisto-aktivistinaiset pikkurilli pystyssä kulkevia kermaperseitä? Ovatko kaikki äidit puklulle haisevia ja huolittelemattomia nukkavieruja?