Pidätkö jossain määrin turhamaisena naista joka laitattaa kynsiään? Esim rakennekynnet,
Kommentit (14)
yäk.
Mutta tiedän muutaman, joilla on rakennekynnet kun omat on niin kamalat.
Mitkä ne käytännön syyt ovat että pitää pitää rakennekynsiä?
Eikö niiden kynsien laitto maksa jotain 100 egeä?
Minun kynteni eivät ole kovin kauniit. Ne eivät vain kasva. Kysyin mieheltä muutama päivä sitten, saanko hankkia geelikynnet. Hän sanoi, että joo. Sanoin, että se maksaa satasen, niin hän sanoi, ettet saa...
Haluan vielä todeta, ettei minun tarvitse kysyä häneltä "lupaa" siihen. Kunhan jutustelimme. Sitä paitsi olemme molemmat ihan hyvissä töissä eikä meidän tarvitse pihistellä. Mutta tuo keskustelu kuitenkin kertoo sen, kuinka tärkeänä mieheni asiaa pitää. Jos hän ei pidä kynsiä niin tärkeänä, niin en ole varma pitäisikö minunkaan.... Mutta silti... pitäisiköhän minun hankkia ne...?
mulle juuri kynsien kanssa puunaaminen on ihan käsittämätöntä turhamaisuutta, ajan- ja rahanhukkaa. Huoliteltu ulkonäkö ei vaadi mitään Cruella Deville-kynsiä, lähinnä alkaa usein tällaiset viimeisen päälle puunatut mimmit muistuttaa joulukuusta. Arvomaailma ei ole sama kuin minulla jos kynsiinsä kiinnittää nin paljon huomiota.
(Miten ihmeessä lastenhoitokaan sujuu sellaisten kapistusten kanssa?)
Omat kynteni ovat hyväkuntoiset, aina lyhyet ja puhtaat.
on sellaiset, että olen työssä jossa kädet on esillä, en jaksa lakkailla kynsiä jatkuvasti, joten otan 4 viikon välein pinnoitteet kynsiin ranskalaisella manikyyrillä. Kynnet on lyhyet ja siistit ja säilyvät hyvinä sen kuukauden ajan. Omat kynnet on vahvat ja hyvät, mutten jaksa tuota lakkailua ja laittamista. Niin juu ja huollosta maksan 75€.
Huoliteltu ulkonäkö ei vaadi mitään Cruella Deville-kynsiä, lähinnä alkaa usein tällaiset viimeisen päälle puunatut mimmit muistuttaa joulukuusta. Arvomaailma ei ole sama kuin minulla jos kynsiinsä kiinnittää nin paljon huomiota.
(Miten ihmeessä lastenhoitokaan sujuu sellaisten kapistusten kanssa?)
.
en tosiaan tiedä mitään kynsienhoidosta, joten siinä mielessä vauhkosin vähän liikaa. Nämä "näyttävät" kynnet menevät multa täysin yli, samoin koristeet yms. Jos jollain on huonot kynnet ja niistä jotenkin kärsii, niin toki sitten ymmärrän että oman olon vuoksi niitä haluaa korjailla kosmeettisesti niin että niistä tulee siistit. Siinä mielessä otan sanani takaisin, mutta nuo kotkan kynnet puistattavat edelleen!
Aivan teennäistä touhua. Ja kallista - pakosti on todella turhamainen jos sen haluaa maksaa. Ei kai nyt kovin monella niin järkyttävät kynnet itsellä ole!
Sellaiset sopivan mittaiset geenikynnet on minusta ihan nätit, ja jos sellaisia haluaa pitää, niin ei se ole sen turhamaisempaa kuin kampaajalla käyminen kerran kuussa. Itse en laitata kynsiäni.
minusta kynnet ovat kauniit ihan vain lyhyinä ilman lakkaa jos ne ovat puhtaat siistit.
Suomalaisten pitäisi kaunistautua enemmän.
Itse en pysty pitämään rakennekynsiä, tai halua, koska omat menee niin huonoks siellä alla. Mutta se on jokaisen oma asia. Kynsien pitäminen siistin näköisinä kuuluu perushuoltoon, sama se miten sen tekee.
Mutta ei se ole paha asia. Kyllähän jotkut ammatitkin vaativat siistiä ulkonäköä (siistit kynnet, hiukset, meikki ja vaatteet).
Päinvastoin. Yököttöö naiset joiden kynnet ovat lyhyet, liuskoittuvat, likaiset ja pahimmassa tapauksessa vielä purrut. Hyi.
Itsellä rakennekynnet, käytännön syistä myös. Ja muutenkin, huoltiteltu ulkonäkö on aika tärkeä juttu, sekä itselle että kanssaihmisillesi