Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ICSI-hoitoon menijöitä toukokuun loppupuoli!

19.05.2009 |

Heippa kaikki!

Olen 25-v naimisissa oleva nainen. Meillä on yksi aivan ihana 1v 4kk ikäinen tyttö, joka sai alkunsa vuoden 2007 ICSI-hoidosta. Nyt haaveissa hänelle pieni sisarus, takana kahden pakastealkion siirto marraskuussa josta plussa mutta meni ihan alussa kesken. :( Toukokuun loppupuolella ICSI-hoito johon olen tässä piikitellyt Gonal F:ää 5 päivää ja huomenna on seurantaultra. Maha on aika kipeenä, eli toivottavasti jotain munasolojen kasvua tapahtumassa. Jarruna mulla oli synarela nenäsumute, jota sumuttelen punkstioon asti. Miestä hoidetaan clomifen kuurilla mitä hän on syönyt nyt kohta 4kk. (meillä on siis lapsettomuuden syynä miehen huonot siittiöt)

Onko täällä muita jolla ICSI-hoito toukokuussa??

Niin osaisiko kukaan sanoa kumpi viljely on parempi pitkä vai lyhyt? Meillä lääkäri ehdotti tätä 5 päivän viljelyä. Mutta viimeksi tärppi tuli 3 pv.n viljelystä ja vähän mietityttää..

Olisi kiva saada samassa pisteessä olevia mukaan jutusteluun!!

T. yhden lapsen äiti.. :) :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kirjoittelin eilen tänne. Eli tänään kävin ultrassa ja hyvinhän ne siellä jo kasvavat. 7 oikealla puolella ja 6 vasemmalla puolella, ihan hyvä saldo :) isoimmat oli jo 15 mm. Punktio on ensi maanantaina. Eli pregnylin pistän lauantaina. Kyllä jännittää. Päädyttiin lääkärin kanssa 4 pv: n viljelyyn.

Eikö täältä tosiaan löydy ketään kanssasisarta??

Palailen taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme