Voinko laihtua näillä syömisillä?
Aamulla Valion vähäkalorista mehukeittoa lasillinen
Päivällä tonnikalasalaatti
Iltapäivällä maustamaton jugurtti
Päivälliseksi lautasellinen pinaattikeittoa, kananmuna ja ruisleipä parilla kinkkusiivulla (ohuen ohutta)
Iltapalaksi 2 tomaattia ja jokunen viipale tuota samaa ohuen ohutta kinkkua
Muita kommentteja ruokavaliostani?
Kommentit (10)
Jos alkaa nälättää, syö ihmeessä enemmän kasviksia. Jostakin muistan lukeneeni, että ei tärkkelystä sisältäviä kasviksia (kuten kukkakaalia) voi syödä lähes määrättömästi. Itse napostelen lanttua, porkkanaa, paprikaa, kurkkua ja kukkakaalia, jos vatsa alkaa kurnia. Saa masunsa täyteen ja vaakalukemat putoamaan. =)
Eli sinuna söisin enemmän aamulla, koska kunnon aamupala yleensä hillitsee loppupäivän syömisiä. Noita valion mehukeittoja saa myös kalorittomina, kannattaa suosia niitä, ettei tule syöneeksi pelkkää sokeria.
4
surkean vähän kaloreita, et jaksa vetää tollasta kauaa
Minun on helpompi hillitä syömistäni aamuisin ja työaikana, iltasyömisiin se ei juuri vaikuta. Lomilla sitten syön aamulla enemmän, kun nälkäkin ennättää heräillä ja saa rauhassa syödä ilman kiirettä.
Ehkä ei sitten ole liikaa. Viikonloppuna herkuttelen yhtenä-kahtena päivän hiukan vapaammin.
Olen 7 kanssa samaa mieltä, kovin on vähän ruokaa ja varmasti et pitkään jaksa noin vähäisellä määrällä kitua, kun olet tottunut ilmeisesti suurempiin annoksiin.
Terveisn ikuinen-jojo, joka sortuu tuohon samaan joka vuosi neljä- viisi kertaa.
tuntuu kyllä tottuvan. Ja kun en ole kieltänyt itseltäni tyystin mitään, on "dietissä" helpompi pysyäkin. Ainakin kannattaa yrittää.
http://kiloklubi.fi/
Analysoi syömisesi ja liikkumisesi ja on helppo käyttää. Ja on ilmainen.
aamulla jos söisit jotain proteiinia ja kuitua, esim keitetyn kanamunan ja ruisleipää tuon mehukeiton kanssa, niin saisit käyntiin sen päivän ja samoin painonpudotuksenkin. Jos et syö mitään, niin keholla ei ole mitä polttaa ja sitten on taas vaikeampi sada painoa pudotettua. yön jälkeen on tärkeää saada verensokerit ylös ja energiataso myös, enkä usko että pelkkä mehukeitto auttaa. anorektinen aamupala tuo kyllä, eikä terveellinen.
kunhan muistat liikkua myös.