Kertokaas mulle miehet onko seksi teille
vain fyysinen tuntemus? Siltä ainakin tuntuu..se ei tarkoita mitään sen kummempaa teille. Itse olen pari kertaa jäänyt itkemään kun mies on vain jättänyt ja häipynyt vaikka itse on ollut ihastunut/rakastunut.
En edes pysty seksiin ilman ihastumista. Minulle se on tapa näyttää tunteet.
t. itsensä idiootiksi tunteva 19v tyttö
Kommentit (14)
kun valehtelee ummet ja lammet? ja itse sitä tietenkin uskoo kun on ihastunut.
Toki itsessäkin oli vikaa kun ihastuin varattuun mieheen. Mutta sanoi suhteessa menevän huonosta ja oli vain ajan kysymys milloin jättää vaimonsa.
Taisi vain haluta seksiä kun kotona ei saanut. Julmaa pelata toisen tunteilla.
Kaverit sanovat ettei sellaisen takia kannata itkeä, mutta minkäs teet..ei tunteet vain lakkaa olemasta
Ei tässä maailmassa säästy sydänsuruilta. Katkeroitua ei kannata tai lakata luottamasta kehenkään.
Vaikka joskus sattuu, se on sen arvoista. Ole ylpeä itsestäsi, että olet tunteellinen, etkä kylmä&laskelmoiva.
Kun tapaat uuden miehen, vanha unohtuu, uso pois.
Minulle seksi ja rakkaus on kaksi eri asiaa. Seksi rakastamansa miehen kanssa on kuitenkin ihan eri kuin jonku puolitutun kanssa.
Jos et ole varma mitä mies haluaa niin älä mene sänkyyn. Ole ylpeä siitä että haluat oikean suhteen etkä ole valmis kenenkä kanssa vaan mihin vaan.
Aikas suret ja itket ja sitte keräät ittes ja olet vahvempi (ja viisaampi). Elämä jatkuu tuostakin huolimatta. Kyllä miehet, siinä missä naisetkin, pystyvät kiksasemaan ilman sen kummempia tuntemuksia. Ei se ole mikään miesten etuoikeus.
Kyllä se on suuri tunteiden tila joka päätyy ihanaan orgasmiin.
Kyllä rakastelu on rakastelua vasta kun tunteet kohtaa
ja halut
Jos se olisi vaan suoritus niin mitä eroa on sillä ja itsetyydyksellä??
Ei mitään
Voin sanoa kokemuksesta että voi nainenkin vaan antaa ja odottaa että mies tyydytetty ja avio velvollisuus taas suoritettu
Mutta se on pelkää seksiä
puoli tutun kanssa...tunnettiin kumminkin 1/2 vuotta ennen seksin alottamista.
Olin harjottelijan terveyskeskuksessa ja mies lääkäri siellä...siitä se lähti pikku hiljaa miehen alotteesta. mua jarrutti se sormus sormessa, mut osas puhua ja anto kuvan et ei hyvin mee, hän tarvii mua jne.
ja halutJos se olisi vaan suoritus niin mitä eroa on sillä ja itsetyydyksellä??
Ei mitään
Saat kostosi.
Tuollasia ne vanhemmat miehet voi juuri olla. Kävi minullekin suunnilleen ikäisenäsi.
...tuntemus, mutta jos nussii tissien väliin, niin siitä voi tulla näkemys.....
Ei mitään
Nyt et kyllä usko itsekkään :D
kuin himoa vaikkei ole. Vai katkuuko "suuri tunteiden tila" sen jälkeen kun mälli on lentänyt, hehehehehhe. Älä valehtele, aikuinen mies!
M32
Ei mitään
Kyllä jatkuu
Sinä vaan et ole koskaan rakastunut niin et tiedä seksin ja rakastelun eroa
Seksi rakastetun kanssa on miehellekin syvällisempi kokemus kuin pelkkä pano mutta miehet pystyvät helpostikin seksiin ilman tunteita.
Sinun kannattaisi varmistua vastapelurin tunteista ennenkuin hyppäät sänkyyn jos miehen tunteet on sulle noin tärkeät.