Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tuli käymään lasten ollessa päiväunilla ja kommentoi kauhuissaan,

Vierailija
19.05.2009 |

että voi kamalaa, pilasin sun päivän parhaan hetken kun sait olla ihan rauhassa ja sitten anoppi tulee. Oli vain hetken, toi tavaraa.

Naurahtelin, mutta jälkikäteen jäin miettimään, että ei lasten päiväuniaika ole mun päivän paras hetki - sehän kuulostaa kamalalta! Että olenko jotenkin antanut sen kuvan että lapseni ovat hereillä ollessaan rasittavia ja nukkuessaan saan olla rauhassa tms?! Vai voiko tämä olla vain huumoria anopin taholta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä passata muita.

Vierailija
2/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ajatteli sinua äitinä ja työtaakka ja ymmärtää että lepoheti lasten nukkumisaikaan on joskus tarpeen.

Jos sanoja olisi äitisi kieli kellossa olisi toisenlainen vai kuinka.

Ei tuo anopin kommentti tarkoita ettetkö pitäisi lapsistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittämistä ja vielä ripaus ehkä omia muistoja vauhdikkailta pikkulapsiajoilta, jolloin äiti ei aina ehdi henkeä vetää.

Vierailija
4/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt taidat vähän ylianalysoida.

Mä ainakin vitsailen aina siitä, kuinka se päikkäriaika on paras hetki päivässä kun ehtii pikkasen istahtaa alas ja sitten vielä tehdäkin jotain ilman että joku on jatkuvasti puntissa kiinni kiljuen.

Ehkä sä sit olet joku superäiti ja mä paha ihminen, mut ei toi musta kuulostanut yhtään kamalalta.

Vierailija
5/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ajateltuna omalta kannalta kun saa olla rauhassa.

Kyllä mä uskon että anoppi ajattelee asiaa sun kannalta eikä niin, että sun lapset on rasittavia. Mikä siinä on pahaa että saa nauttia rauhasta? Kyllähän sitä lasten läsnäolostakin saa nauttia :)

Vierailija
6/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuossa mitään verhottua piilomerkitystä oli. Ja onhan se ihanaa saada olla hetki ihan omassa rauhassa kun lapsi nukkuu.

Vierailija
7/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä hetkeä ei oliskaan olis muuten olis sitä 24/7 touhua lasten kanssa...

Ihana anoppi sulla - jos et ole huomannut

Vierailija
8/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ajatteli juuri sitä että sen hetken kun lapsi nukkuu ja saat tehdä mitä haluat, lukea, nukkua tms. viettäisit varmaan mieluiten rauhasa etkä anopin kanssa :)

Vierailija
9/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Paatunut pa*kiainen

Vierailija
10/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli eilen ihana ilta lasten kanssa, kun mies oli treeneissä. Ulkoiltin ja touhuttiin yhdessä aurinkoisessa ulkoilmassa ja kaikki viihtyi.

Ja kuitenkin, kun olin laittanut lapset nukkumaan, tehnyt mulle ja miehelle iltapalaa ja sain käpertyä sohvalla miehen kainaloon: kyllä se oli sen päivän paras hetki :)

Vierailija
11/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hyvinkin mukavalle ja ajattelevaisella anopille, eiköhän hän myöskin äitinä tiedä, että hetki rauhassa olemista tekee kelle tahansa hyvää vaikka lapset olis kuinka kullannuppuja.

Vierailija
12/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anoppi on mukava tosiaan.

ap

Vierailija
13/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanasti sanottu anopilta! Kyllä minulle ainakin on todella tärkeä hetki se kun lapset nukkuu! Nautinhan siitä päivästä muutenkin, mutta se hengähdysrako on hyvä olla. Ota nyt vähän itseesi ja ajattele vähän! Anoppi tarkoitti sinun parastasi. Ja se, että nauttii lasten torkkuajasta, ei sitä äidin rakkautta tippaakaan vähennä!

Vierailija
14/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin lapsen päikkyaika on mun oma aika, jolloin en halua vieraita. Eka teen kotihommat pois alta, ja sitten mitä huvittaa- syön, lepään, olen koneella, hoidan asioita koneella/ puhelimessa, luen...

Vierailija
15/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä on pilalla jos lapset 1v ja 3v eivät nuku päikkäritä samaan aikaan. Päivän paras hetki on ehdottomasti se kun muksut nukkuvat samaan aikaan päikkärit - tai se kun käyvät yöunille. Toinen vielä uhmis, niin suuriman osan päivästä on lähinnä rasittava.

Vierailija
16/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä on pilalla jos lapset 1v ja 3v eivät nuku päikkäritä samaan aikaan. Päivän paras hetki on ehdottomasti se kun muksut nukkuvat samaan aikaan päikkärit - tai se kun käyvät yöunille. Toinen vielä uhmis, niin suuriman osan päivästä on lähinnä rasittava.

Itsellä juuri täyttää 1v. ja kiipeilee, kävelee, laittaa suuhun kaiken mahdollisen, toinen taas täyttää juuri 3v. ja tinttaa ja testaa joka asiasta. Se päivätorkkuaika on henkireikä! Ja yöunille laittaisin lapset jos suostuisivat jo kello 19.00, niin alan olla puhki siinä vaiheessa.

Vierailija
17/17 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunti sitten miehelle puhelimessa, että päivän paras hetki menossa; lapsi nukkui ulkona vaunuissa ja mulla kahvikuppi+keksi+lehti nenän edessä.

Ja olen sanonut päivän parhaaksi hetkeksi myös sitä, kun vauva nukahtanut yöunille ja istahdan iltapalan kanssa tv:n ääreen.

Aina kyllä jatkanut siihen perään, että ei nyt ihan, mutta melkein.

Kyllä se oma aika on erittäin tärkeää, että ne oikeasti päivän parhaat hetket sitten ovat lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän