Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilaanko perheeni joulun, jos ostan tänävuonna rosollin valmiina?

Vierailija
17.12.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso homma tehdä aina itse, kun ei sitä kuitenkaan syö kuin minä ja mies.

Vierailija
2/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikset ostaisi valmiina? Samanlaistahan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jouluruoat tilattu varmaan 20v pitopalvelulta. Kinkku on ainut joka hunnutetaan ja paistetaan itse. Siis olemme menossa vanhempieni luokse jouluksi (niinkuin tähänkin asti) ja äitini on siis tilannut jouluruoat pitopalvelulta iät ja ajat. Joulussa on kenties jotain muutakin kuin perunalaatikon imellyttämistä.. :D

Vierailija
4/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan rosollin ja porkkanalaatikon.... Ehkä myös riisipuuron, kun se palaa pohjaan aina minun keittotaidolla, eikä sitä koko perhe edes syö (ainakaan sitä palanutta) ...

Eikä ole tullut mieleenkään että pilaisin joulun:) ei sinnepäinkään...

Vierailija
5/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan myös teurastaa sian itse...

Ihme kysymyksiä, ei millään pahalla ;)

Vierailija
6/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kysy mieheltäs, jos sitä ei muut syö kuin sinä ja hän ;) Minusta rosollin tekeminen ei oo iso vaiva kun osaa punajuuret ja suolakurkut valmiina kuutioina niin ei oo niin paljon pilkkomista enää.

Vierailija
7/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän siis lähinnä keitetään ja kuutioidaan vihanneksia. Maku ei ole itse tehdyssä sen kummempi, kun valmisrosollissa. En itse missään nimessä tuhlaa mihinkään turhaan aikaa ja sitä rosollin pilkkominen on! Joten rosolli tulee meidän joulupöytään Atrian pilkkomana ja pakkaamana, itse keskityn haastavimpiin tehtäviin!

Vierailija
8/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tajua mikä kova homma siinä on? Punajuurta saa valmiiksi kuutioituna, ja loput nyt on yhtä nopeeta kuin salaatin teko..

Vierailija
9/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pilaa koko rosollin.

Vierailija
10/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti - miten voisit pilata ostamalla ihan saman makuista kamaa kuin mitä itsetekemä on? Ja jos pelottaa että ihan periaatteesta se joulu menee muilta pilalle kun äiti ei ole duunannut ruokaa niska limassa niin osta se rosolli salaa valmiina ja hävitä pakkaus ennen kuin muut ovat nähneet. Samalla ostat sitten valmiit laatikotkin ja teet saman jutun... Joulu tulee paljon leppoisammin kun ei tarvitse kaikkea rehkiä itse.

Meillä paistetaan ja kuorrutetaan itse kinkku mutta muuten käytetäänkin kaupan valmiskamoja. Sienisalaatit, laatikot, rosolli, lohi...kaikki tulee valmiina eikä joulumieli ole mennyt keneltäkään.

Vierailija
11/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan sitten joo.

Toki mekin syödään hyvin jouluna mutta meillä se joulufiilis tule ihan muista jutuista kun siitä onko joku porkkanalaatikko ostettu kaupasta vai onko äiti maanisessa jouluhössötyksessä tehnyt kaikki ruoat itse.

Vierailija
12/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella tuollaista. Johan perheesi saa kamalia traumoja moisesta! Ü Ü Ü

Ei vaan, toivottavasti et vakavissasi mieti moista.

Leppoisaa joulua!