Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka käyttää Furlan laukkuja?

Vierailija
17.05.2015 |

Nehän on ihan kamalia. LV paljon laadukkaampi merkki.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks. Tosin ei siinä ole mitään logoa näkyvissä, että moni varmaan luulee ihan perus halpislaukuksi. On siis vain musta, yliolan menevä laukku. Itselläni ei olisi kyllä varaa yli 200 euron laukkuun, mutta ostin ystävältäni 50 eurolla. Se oli mielestäni kohtuuhinta nahkalaukusta. Monta vuotta ollut käytössä ja valitettavasti kulumat alkavat jo näkymään.

Olen ihan tavallinen opiskelija, nuori aikuinen.

Vierailija
22/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis vetää se vuittooni päähäs. No provohan tää aloitus oli, mutta todella typerä ja aikansa elänyt. Kertoopi aika hyvin näistä kassialmoista joille joku merkki on tärkeätä.  Jos joku Kim K alkais käyttää Furlaa tai Jounii se olis tosi makeeta ja hyvä juttu kaikki pikku pissikset käyttäis perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:05"]

Mulla yksi, vähän käytetty vuodelt 1995. Kiva, mutta kun ei ole crossbody ei toimi hyvin mulle

[/quote]kysy pipsalt jos se myis sulle sen uuden tosi halval.
[/quote]

Miksi? En mä toisten käytettyjä käytä

Vierailija
24/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:19"]Mulla on aika paljon Furlaa, laadukkaita, tyylikkäitä ja kohtuuhintaisia.
[/quote]

Mulla sekä Furman että Luiskan veska. Ei oikeastaan välitä kummastakaan

Vierailija
25/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi furla, aika vähällä käytöllä värinsä vuoksi. Perusmustana löytyy longcham ja rll, ne aktiiviköytössä. lv:tä en omista, enkä aio hankkiakaan, sen verran hinnakkaita ja ainakaan ne suosituimmat kuosit ei iske yhtään!

Vierailija
26/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlata kun en Furlasta tiedä. Eipä nuo eroa muista markkinoilla olevista mitenkään olennaisesti.  Tosin kaikki laukut joihin on isolla fontilla tai muuten näkyvästi merkitty valmistajan tjsp nimi, ovat mielestäni hieman noloja.

Vierailija
27/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV on ruma ylihinnoiteltu paska. Kuka nyt oikeesti täysjärkinen ihminen maksaa laukusta 2000e?

Vierailija
28/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 5 Furlaa. Halpoja, mutta laadukkaita ja tyylikkäitä (paitsi se muovinen karkkikokoelma josta en välitä).

Vierailija
29/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi joku kassi olla joillekin niin helevetin tärkeä ja ennenkaikkee mitä sen kyljes lukee? ei kait se teksti sen kassin ominaisuutta kantaa kamaa paranna?

Vierailija
30/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, mutta LV laukuista mieleeni tulee 10cm (hieman liioittelen hehhe..) muoviset tekoripset, huonokuntoinen tukka ja hupparit. Siis hieman pissis. Ehkä ollut hieno merkki aikanaan, ei vaan nykyään.. Jos ostaisin edes tonnin laukun ja siitä ylöspäin, olisi se Chanel, Prada tms. ne on edelleen mielestäni tyylikkyyttä huokuvia merkkejä ja laukkuja. Furlat ei toki luksus-laukkuja, mutta mielellän ne tyylikkäimmiksi kuin suurinpiirtein samassa esim. hintaluokassa pyörivät Korsin laukut. 😁

Vierailija
31/33 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuitton on mauton ja nolo. To much. Pissisten, äkkirikkaiden ja wannaberikkaiden merkki.

Furlalla on laadukkaita toimivia laukkuja. Omistan muutaman minimalistisemman mallin.

Laukussa kiinnostaa laatu, laadukas materiaaali, muotoilu ja asuun sopiva juuri oikea väri sekä se että se oikeasti toimii. 

Vierailija
32/33 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin vuittonin Capucines MMn ja ostin ilmalämpöpumpun ja Furlan pikkuveskan. Diili oli mielestäni ihan hyvä.

Vierailija
33/33 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porokorun Black Friday 2025! Kaikki Bertoni shopping bagit -24% Uusi suomalainen korukauppa-laukkukauppa www.porokoru.com Porokorusta Canvas Cordura materiaalista tehtyjä luontoa säästäviä kestäviä olkalaukkuja/shopping bageja, jossa teräväpiirtoinen väripainatus sekä edessä että takana. https://www.porokoru.com/collections/canvas-ostoslaukut