Kuka käyttää Furlan laukkuja?
Nehän on ihan kamalia. LV paljon laadukkaampi merkki.
Kommentit (33)
Kantsis vetää se vuittooni päähäs. No provohan tää aloitus oli, mutta todella typerä ja aikansa elänyt. Kertoopi aika hyvin näistä kassialmoista joille joku merkki on tärkeätä. Jos joku Kim K alkais käyttää Furlaa tai Jounii se olis tosi makeeta ja hyvä juttu kaikki pikku pissikset käyttäis perässä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:05"]
Mulla yksi, vähän käytetty vuodelt 1995. Kiva, mutta kun ei ole crossbody ei toimi hyvin mulle
[/quote]kysy pipsalt jos se myis sulle sen uuden tosi halval.
[/quote]
Miksi? En mä toisten käytettyjä käytä
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:19"]Mulla on aika paljon Furlaa, laadukkaita, tyylikkäitä ja kohtuuhintaisia.
[/quote]
Mulla sekä Furman että Luiskan veska. Ei oikeastaan välitä kummastakaan
Mulla on yksi furla, aika vähällä käytöllä värinsä vuoksi. Perusmustana löytyy longcham ja rll, ne aktiiviköytössä. lv:tä en omista, enkä aio hankkiakaan, sen verran hinnakkaita ja ainakaan ne suosituimmat kuosit ei iske yhtään!
Piti ihan googlata kun en Furlasta tiedä. Eipä nuo eroa muista markkinoilla olevista mitenkään olennaisesti. Tosin kaikki laukut joihin on isolla fontilla tai muuten näkyvästi merkitty valmistajan tjsp nimi, ovat mielestäni hieman noloja.
LV on ruma ylihinnoiteltu paska. Kuka nyt oikeesti täysjärkinen ihminen maksaa laukusta 2000e?
Mulla 5 Furlaa. Halpoja, mutta laadukkaita ja tyylikkäitä (paitsi se muovinen karkkikokoelma josta en välitä).
Miten voi joku kassi olla joillekin niin helevetin tärkeä ja ennenkaikkee mitä sen kyljes lukee? ei kait se teksti sen kassin ominaisuutta kantaa kamaa paranna?
En voi sille mitään, mutta LV laukuista mieleeni tulee 10cm (hieman liioittelen hehhe..) muoviset tekoripset, huonokuntoinen tukka ja hupparit. Siis hieman pissis. Ehkä ollut hieno merkki aikanaan, ei vaan nykyään.. Jos ostaisin edes tonnin laukun ja siitä ylöspäin, olisi se Chanel, Prada tms. ne on edelleen mielestäni tyylikkyyttä huokuvia merkkejä ja laukkuja. Furlat ei toki luksus-laukkuja, mutta mielellän ne tyylikkäimmiksi kuin suurinpiirtein samassa esim. hintaluokassa pyörivät Korsin laukut. 😁
Louis Vuitton on mauton ja nolo. To much. Pissisten, äkkirikkaiden ja wannaberikkaiden merkki.
Furlalla on laadukkaita toimivia laukkuja. Omistan muutaman minimalistisemman mallin.
Laukussa kiinnostaa laatu, laadukas materiaaali, muotoilu ja asuun sopiva juuri oikea väri sekä se että se oikeasti toimii.
Myin vuittonin Capucines MMn ja ostin ilmalämpöpumpun ja Furlan pikkuveskan. Diili oli mielestäni ihan hyvä.
Porokorun Black Friday 2025! Kaikki Bertoni shopping bagit -24% Uusi suomalainen korukauppa-laukkukauppa www.porokoru.com Porokorusta Canvas Cordura materiaalista tehtyjä luontoa säästäviä kestäviä olkalaukkuja/shopping bageja, jossa teräväpiirtoinen väripainatus sekä edessä että takana. https://www.porokoru.com/collections/canvas-ostoslaukut
Mulla on yks. Tosin ei siinä ole mitään logoa näkyvissä, että moni varmaan luulee ihan perus halpislaukuksi. On siis vain musta, yliolan menevä laukku. Itselläni ei olisi kyllä varaa yli 200 euron laukkuun, mutta ostin ystävältäni 50 eurolla. Se oli mielestäni kohtuuhinta nahkalaukusta. Monta vuotta ollut käytössä ja valitettavasti kulumat alkavat jo näkymään.
Olen ihan tavallinen opiskelija, nuori aikuinen.