Voinko mennä työpaikkahaastatteluun ilman sukkahousuja?
Kommentit (10)
Onko se niin vakavaa, jos ei ole sukkahousuja? En voi sietää sukkahousuja.
Sukkahousut voi olla balettitanssijoilla aika hyvä juttu, mutta peruskonttorirotan tuskin tarvitsee esitellä sukkiksia.
Ei voi mennä ilman, jos olet menossa haastatteluun johonkin työhön missä pitää pukeutua muuhun kuin haalareihin tai uikkareihin. Esim. toimisto ja myyntityössä sukkahousu ovat ehdottomat jos sinulla on hame, niin se vain on.
Inhottavien sukkahousujen käyttäminen on mielestäni pieni uhraus siihen verrattuna että saa työpaikan.
.
.
ainakaan niin että haastattelija ne näkisi. t:Mies
Voin vaan niissä niin pahoin, että kiemurtelen koko haastattelun ajan, kun kutittaa niin vietävästi.
Tämän nykyisen työn kun sain, niin olin haastattelussa niin asusteena oli risaiset farkkutakki, caprifarkut ja kesäiset sandaalit, ja paikan sain.
Yritys etsi määrätyn huumorin ja työkokemuksen omaavaa työntekijää, vaatteet olivat vähä arvoinen tekijä. Näin minua ennen haastattelussa käynneen mimmin, tiukka jakkupuku ja ne sukkikset....eipä irronnut paikkaa.
Yhdet kivat caprit + pitkä tunikka löytyis, olisiko ne paremmat. Mut en nyt niiden caprejenkaan kanssa laittais kyllä mitään sukkahousuja.
Voi olla iso plussa hakemuksessa... ;-)
T:Mies
... ja se niiden kanssa ohuet polvisukat (siis sellaiset samanlaisesta materiaalista kuin sukkahousut) eivät tunnu niin ärsyttäviltä, mutta ovat siistit, itse käytän työssä paljon capreja&polvisukkia (olen DI)
ja tunika sopii hyvin caprien kanssa. laita ne.
Niin paikka on sinun!