haaveilen naapurin miehestä
Taas on se aika kuukaudesta että haluttaisi hirveästi, oma mies on työmatkalla. Ajatukset pyörii ärsytykseen asti naapurin miehessä joka on oman mieheni kaveri ja jonka vaimo on minun kaverini.. Onko kukaan toteuttanut tällaisia haaveita? menikö naapurisuhteet uuteen uskoon? tyhmää ku edes ajattelen!
Kommentit (15)
Meillä itsetuntovajailla mustasukkaisilla lökäpöksyisillä formuloita kuolaavilla suomalaismiehillä on ilmeisesti mennyt kaljapäissämme voivotellut vihanvalintakohteet vikaan. Ei se pahin vihollinen oman naisen kaappaamisen suhteen taidakkaan olla se isokullinen moraaliton somali, van se ihan tavallinen suomalainen naapurin mies!!! Kiitos tiedosta, ei kun vihaamaan (sen muutaman tuopin jälkeen). Sehän meiltä onnistuu työntekoakin paremmin:)
Tai ei oikeastaan edes kotona, sillä oltiin kesää toisella paikkakunnalla, josta en tuntenut ketään. Naapurissa asuvaan mieheen kyllä tutustuin ja vaikka mies oli minua selvästi vanhempi olin aikalailla sulaa vahaa hänen kiinnostukselleen. Kesä muuttuikin ikimuistoiseksi.
Kotiin palattuani hailailin jonkin aikaa miehen perään, mutta toinen lapsi ja uudet kuviot veivät sitten eteenpäin.
Taas on se aika kuukaudesta että haluttaisi hirveästi, oma mies on työmatkalla. Ajatukset pyörii ärsytykseen asti naapurin miehessä joka on oman mieheni kaveri ja jonka vaimo on minun kaverini.. Onko kukaan toteuttanut tällaisia haaveita? menikö naapurisuhteet uuteen uskoon? tyhmää ku edes ajattelen!
Kestä sitten seuraukset. Tuosta on tapana narahtaa. Josko kuitenkin sanoisit miehellesi että haluisit jotain muuta välillä. Ehkäpä parinvaihtoa naapureiden kanssa? Parasta asiassa on se että olet halukas ja leikkisä, usko vaan se on todella harvinaista, mutta voi syntyä sivullisia uhreja.
Et ole tyhmä, olet elossa. Herkuttele ajatuksella, nauti siitä fiiliksestä. Pidä vaan mielessä että yhdellä hetkellä voi pilata lopun elämän monen kohdalla jos toimii välittämättä seurauksista.
Minä taas haaveilen villistä seksistä vieraan miehen kanssa ollessani nyt 9 vkoa raskaana (ensimmäinen lapsi). Omaa miestä ei ole seksi kiinnostanut aikoihin (mitä nyt lapsentekoon jaksoi motivoitua), mutta itsellä hormonit hyrrää pilvissä - ja fyysinen olo muutenkin erinomainen alkuraskaudesta huolimatta. Onkohan kukaan langennut tällaiseen toimintaan raskausaikanaan, vai olenko planeetan ainoa, jolle tällaista on tullut edes mieleen?
Onko tämä totta vai pelkkä fantasia??
Siis miksi ottaa moinen typerä riski. Seksiä on maailma täynnä ja tollaisen kanssa ei voi tulla kuin armoton läjä sotkuja ja jos juttu leviää, niin siitä kärsii kaikki perheenjäsenet ja todella isolla kädellä. Mikset mielummin hanki vakkaripanoa jostain muualta? Mikään ei ole niin helppoa kuin moisen hankkiminen - tänä päivänä, siis. Nettiin ilmo ja sit vaan valkkaamaan. Varmasti löytyy seuraa ja tod.näk vielä parempaa kuin se naapurin ukko.
Naapurustosta hajosi kaksi lapsiperhettä tälläsen takia. Ajatelkaa hyvät ihmiset muitakin kuin vaan jotain seksiä.
kokemusta ei naapurista vaan mieheni veljestä...asuttiin kaikki kolme muutama vuosi samassa kämpässä ja sitten se tapahtui että annoin halulleni periksi..ja seksi ihan mahtavaa... mut sitten tuli morkkis ja vieläkin asia painaa mieltä vaikka on n.3vuotta tapahtuneesta...kiinni jäätiin melkein...mutta olen mieheni kanssa yhdessä vieläkin...
Kannattaa miettiä tekonsa siten, ettei tarvi vanhana hävetä. Onnettomin hän, joka ei ymmärrä, että Jumalaa tulee pelätä ja ihmisiä hävetä. Rakkaus on ensihuuman häivyttyä tahdon asia. Siinä jutun ydin, miten on tullut kasvatetuksi lujaan tahtoon. Samalla lujuudella tai löysyydellä jatkaa jälkipolvensa kasvattamista. Kaiken a ja o on kuitenkin oma luja esimerkki lapsilleen. Jos siinä löysää, onnettomuus seuraa jälkipovea joskus rajusti. Jos nyt itse selviätkin, voi jälkipovesi joutua mustasukkaisuusdraaman kohteeksi ja nimenomaan löysän elämään suhtautumisen vuoksi.
Maanantaihinkin on taas niin monta päivää.
Kyllä, olen toteuttanut. Juuri samanlainen tilanne meilläkin. Vaikka oli/on ihanaa, en suosittele: suhteen (kumman tahansa) lopettaminen on todella vaikeaa eikä kahta voi pidemmän päälle pitää. Kiinnijäämisen riski on valtava. Plus kauhea morkkis. Pidä siis vain omina fantasioinasi kiinnostuksesi naapuriin. Ei todellakaan kannata.
suhteen naapurin mieheen varoituksista huolimatta. Meillä oli kevättalvella ensimmäisen kerran mahdollisuus harrastaa seksiä ja nyt viime viikolla. Seksi ei maan mainiointa ollut, mutta kiihottavaa oli tehdä jotain kiellettyä. ;) Varmaan otetaan uusinta kunhan tilaisuus tulee..
Olen pitkään ihaillut naapuria...komea,kohtelias ja avulias!
meni monta kuukautta melkein puol vuotta kunnes hän huomasi minut.
Usein pyykkitupaan pukeuduin minihameeseen/väljään paitaa tai vaaleisiin leggareihin ilman alkkareita... jes onnistuin!
Kaatelin pyykkipulveria koneeseen varpaisillani kun tunsin käden pepullani ja hengityksen korvassani...mies työnsi pöydän kulmaa vasten ja sanoi: haluat selkeesti tätä.
Tunsin kun sepalus aukesi ja muna sujahti samointein pilluuni ja ihana rynkytys alkoi ... laukesin ja niin teki mieskin...sanaa sanomatta myös häipyi pois!
Tapaankohan vielä? kukatietää?