Jestas. Pitääkkö srk:n kerhotädeille viedä joululahja??
Yhtäkkiä tuli mieleen,huomenna lapsen vika kerhopäivä. Kuuluuko niille viedä jotain??
Kommentit (8)
No, täytyy hävetä vaan kovasti kun kaikki muut vie jotain.
Mutta me silti vietiin koska halusimme kiittää heitä mukavasta kerhosyksystä! Ja toiset veivät ja toiset ei, näin ainakin uskoisin, mutta eipä tullut mieleen alkaa kyttämään kuka heitä muisti ja kuka ei!!
Kädenpuristus ja kiittäminen suullisesti ja hyvän joulun toivotukset riittää! ja jos et tuohon uskalla niin pistä lapsi asialle : )
ja minä töihin tammikuun alusta. Haikea mieli tuli...
3 talouspaperihylsyä peräkkäin, liimasi runsaasti tarroja ja muita kuvia, vesivärillä viimeisteli. Mulla ei ollut sydän kieltää antamasta sitä, kun toinen niin tohkeissaan oli. Eiköhän mennyt roskikseen joulujuhlan jälkeen.
3 talouspaperihylsyä peräkkäin, liimasi runsaasti tarroja ja muita kuvia, vesivärillä viimeisteli. Mulla ei ollut sydän kieltää antamasta sitä, kun toinen niin tohkeissaan oli. Eiköhän mennyt roskikseen joulujuhlan jälkeen.
Me vietiin piparimuotit varustettuna kivalla runolla.
Ei mitään ihmeellistä siis, mutta haluttiin muistaa kivoja kerhotätejä. :)
Kuulostaa ihan sellaiselta mitä omakin nelivuotiaani voisi väkertää...
Mutta asiaan:
Me ei viety tädeille mitään. Tarha-aikoina vietiin aina tädeille pienet lahjat, mutta nyt tuntui vähän eri tilanteelta... Tyttö ei ole kauhean innoissaan kerhoon yleensä lähtenyt, vaikka iloisena on kerhon jälkeen aina kertoillut mitä ovat tehneet. En ole tämän takia sitten vienytkään häntä kerhoon kuin kerran viikossa (kolme kertaa viikossa olisi). Lahja tädeille olisi tuntunut vähän hassulta meidän tilanteessa.
ja vietiin lapsen omatekemät kortit.
En mä tiedä, kuuluuko viedä jotakin. Kai sitä saa viedä, jos haluaa.