Kannustakaa mua! Olen ollut 18 vuotta samassa työpaikassa. Nyt olen miettinyt
työpaikan vaihtoa. Alallani on suht helppoa hakea ensin esim. vuoden sijaisuutta ennen kuin tekee lopullisen päätöksen. (olen siis kunnallisella töissä)
Kaikki on vaan niin helppoa ja turvallista nykyisessä työpaikassa ja sääli jättää kivat työkaverit.
Mutta kuitenkin, pitäsikö mun nyt repäistä, kun huomasin, että kävelymatkan päässä kotoani alkaisi vuoden sijaisuus elokuussa! Ja myös olen ruvennut ajattelemaan, että jos nyt en lähde jäänkö nyk.paikasta eläkkeelle 20vuoden päästä?
Mielipiteitä, kiitos:)
Kommentit (4)
Jos tulet valituksi, voit vielä siinäkin vaiheessa perua koko jutun.
Yleensä haastattelun jälkeen tiedät haluatko em. paikan vai et.
Muuten jämähdät nykyiseen paikkaasi totaalisesti etkä enää kohta pääse vaihtamaan paikkaa vaikka haluaisit koska muutkin näkevät jämähdyksesi. Tämä on viimeinen hetki itse asiassa lähteä vaihtamaan kun olen jo lähes 20v ollut samassa tehtävässä.
t. rekrytoija
ps. saanko kysyä missä tehtävässä/paikassa olet noin kivasti viihtynyt :)
opettajaa tai päiväkodin työntekijää
Olen ollut 11 vuotta samassa työpaikassa. Nyt epäilen että työpaikassani voisi olla hometta ja allergiani ja astmani oireilevat enemmän kuin koskaan. Mulle vaan toisen työpaikan löytyminen on täysin kiven alla. Jopa vuosien sijaisuuksiin tulee korttipakan verran hakemuksia, puhumattakaan vakituisiin työpaikkoihin. Vaikea miettiä, että mitä tekisi ja kun taas noita hometutkimuksia seuraa, niin tuntuu, että helposti voi joutua vain ojasta allikkoon. Mutta kuten edellinenkin sanoi, niin voihan sitä aina hakea ja katsoa sitten, että miltä tuntuu itsestäkin, jos sattuu tulemaan valituksi.