Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan saakelin ahdistunut ja yksinäinen :(

Vierailija
16.05.2009 |

Odotan vaan että taapero menee nukkumaan ja sitten vedän kännit!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ahdistaa huomenna vielä enemmän... Hae apua, sinulla on lapsi mistä huolehtia.

Vierailija
2/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ensinnäkin vaarallista, kun ei ole selväpäistä henkilöä reagoimassa esim. äkillisiin hätätilanteisiin. Jos lapsi herää, humalainen vanhempi saattaa olla ihan vaan tosi pelottava kohdata.

Toisekseen - korjatkaa jos olen väärässä - humalaisen hoivissa olevat lapset saatetaan ottaa tilapäisesti huostaan. Kukapa sinne kotiisi tulee tarkistamaan onko promilleja veressä, mutta kannattaa välttää riskitilanteita. Kännissä saattaa iskeä idea lähteä käymään lähikapakassa, ja näitä juttujahan sitä saa sitten lehdistä lukea.

Mikäli on pakko juoda, hanki lapselle hoitaja. Oikeasti. Tulee itsellesikin rauhallisempi mieli eikä syyllisyys kalva.

Ja juominen yksinäisyyteen ja ahdistukseen aiheuttaa pidemmän päälle vain lisää ongelmia. Suosittelisin jotain muuta... Vaikkapa iltakävelyä...

Ahdistukseen ja yksinäisyyteen keskusteluapua:

Valtakunnallisen kriisipuhelin 01019 5202

ma-pe 9-06, la 15-06 ja su 15-22

Tsekkaa myös vaikkapa http://www.apua.info - sieltä löytyy myös linkkejä muihin palveluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole yksin. Minulla on välillä ollut sama fiilis. Onneksi on niitä parempia päiviä joskus. Yksinäisyys on inhottavaa. Tuntuu että kaikilla muilla on seuraa tai oma rakas. Mutta sehän ei ole totta. Toivotan sulle parempia päiviä ja jos juot älä juo mitään änkyräkänniä. Se oikeasti saa tuntumaan olon vielä pahemmalta...

Vierailija
4/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen raskaana ja yksin. Jos en olis raskaana niin olisin jo kännissä.

Vierailija
5/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään perskännejä aio vetää, muutaman vaan, että saan hetkeksi turrutettua tätä oloa. Raskauden ja imetyksen jälkeen muutamaa enempää tarvitsekaan. Mieskin tule myöhemmin illalla töistä, ei taaperolla ole mitään hätää.

On vaan jotenkin niin ankea olo. Ihan kuin olisin yksin maailmassa.

ap

Vierailija
6/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nim. ihan luotettava ex-ahdistunut

Vierailija
7/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte pääkaupunkiseudulla niin tulkaa ensi lauantaina 23.05.09 Tapiolaan Espooseen perinnemarkkinoille, jos on kaunis ilma. Etsikää mut ja tulkaa katsomaan mollamaijoja lasten kanssa tai yksin jos vielä odotat eikä ole muita lapsia.

Sitten menette yhdessä kahville siellä Tapiolassa tms. Sieltä löytyy myös pieni Sokos ja pieni Stocka ja H & M ja muita, jos haluaa.

Perinnemarkkinat pyörii klo 9-17.

Vierailija
8/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka kaipaisit seuraa. =))

Vierailija
9/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? =) Nim. ihan luotettava ex-ahdistunut

pk-seudun lähettyvillä

ap

Vierailija
10/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en minäkään tarkoittanut, että kenenkään tarvitsisi lastensuojeluun ottaa yhteyttä - tarkoitin vain varoittaa, että pidä kieli keskellä suuta, ettei ongelmat ryöstäydy käsistä.

Juominen ei pidemmän päälle auta, pahentaa vaan ahdistusta, mutta kuulostat siltä että tarvitsisit kyllä tukea ja lohdutusta. Sillä tuon puhelinnumeron tuohon laitoin, ja linkit. Parempi tapa alkaa ratkoa ongelmia.

Mitäpä jos miehen tultua kotiin lähtisit vaikka lenkille? Katselisisit kevätpuita. Hakisit vuokraamosta jonkun kauniin elokuvan.

Ja miestä odotellessa voit vapaasti täälläkin kertoa mikä ahdistaa. Keitä kuppi teetä, venyttele ja tilitä. Tässä on yksi olkapää ihan vapaana tarjolla. :)

Muista että meitä yksinäisiä on paljon... Sellaista on elämä. Ei paha olo tee sinusta yhtään huonompaa tai vähemmän arvokasta ihmistä.

Vierailija
11/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ex-ahdistunut.

BTW olen menossa Tiksiin huomenna puolilta päivin... =D Ja mollikselle: Älä nyt oikeasti viitsi tapiolaa pilata. Se on kiva paikka!

Missä asut? =) Nim. ihan luotettava ex-ahdistunut

pk-seudun lähettyvillä

ap

Vierailija
12/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 korjaaettä en minäkään tarkoittanut, että kenenkään tarvitsisi lastensuojeluun ottaa yhteyttä - tarkoitin vain varoittaa, että pidä kieli keskellä suuta, ettei ongelmat ryöstäydy käsistä.

Juominen ei pidemmän päälle auta, pahentaa vaan ahdistusta, mutta kuulostat siltä että tarvitsisit kyllä tukea ja lohdutusta. Sillä tuon puhelinnumeron tuohon laitoin, ja linkit. Parempi tapa alkaa ratkoa ongelmia.

Mitäpä jos miehen tultua kotiin lähtisit vaikka lenkille? Katselisisit kevätpuita. Hakisit vuokraamosta jonkun kauniin elokuvan.

Ja miestä odotellessa voit vapaasti täälläkin kertoa mikä ahdistaa. Keitä kuppi teetä, venyttele ja tilitä. Tässä on yksi olkapää ihan vapaana tarjolla. :)

Muista että meitä yksinäisiä on paljon... Sellaista on elämä. Ei paha olo tee sinusta yhtään huonompaa tai vähemmän arvokasta ihmistä.

Oi kun olet ystävällinen! ^^ Kiitos!

Taapero nukahti vihdoin. Mä en tajua mikä siinä on, etten täysillä pysty kohtaamaan ongelmiani, aina jollain pitää niitä turruttaa: karkin mässäilyä, kipulääkettä tai vähän viiniä. Netissä roikkumista, niin... sitäkin harrastan ihan liikaa. Paheiden määrä vakio?

ap

Vierailija
13/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun olet ystävällinen! ^^ Kiitos!

Taapero nukahti vihdoin. Mä en tajua mikä siinä on, etten täysillä pysty kohtaamaan ongelmiani, aina jollain pitää niitä turruttaa: karkin mässäilyä, kipulääkettä tai vähän viiniä. Netissä roikkumista, niin... sitäkin harrastan ihan liikaa. Paheiden määrä vakio?

ap

On käynyt joskus omassakin mielessäni. Kai se on vain inhimillistä, että yrittää hakea hetken helpotusta tai hyvää mieltä edes jostain. (Itse olen taistellut tuon hemmetin tupakoinnin kanssa! :P) (Niin ja tää netti - kyllä vain!)

Oon itse vähän taipuvainen ajattelemaan, että pahoista tavoista pääsee eroon korvaamalla ne hyvillä, mutta ihan ilman mitään "lohdutustoimintaa" on aika mahdoton olla....

Minkälainen olo tällä hetkellä?

Vierailija
14/14 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö maisemissa?