Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asunnonvälittäjiä paikalla?

Vierailija
16.05.2009 |

Mitä vaatimuksia on, että pääsee kouluttautuman asunnovälittäjäksi? Voiko vaikka roskakuski kouluttautua asunnonvälittäjäksi? Jos siis muuten on sopiva ja on asuntoja itse ostanut ja myynyt, ts. tietää asiasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja firmat usein itse kouluttavat työntekijöitää, eli voi päästä jos muuten hakija tuntuu myyntityöhön sopivaksi. Helppoa rahaa ei ole tiedossa.

Vierailija
2/3 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helpompaa lienee mennä johonkin jo olemassa olevaan töihin...

Työ on ilta- ja viikonloppupainotteista, hyvin usein saa olla "koko ajan" tavoitettavissa, sillä se asiakas ei välttämättä tee tarjoustaa virka-aikaan vaan milloin tahansa.

Alkuun saa yleensä "vaikeita" kohteita myytäväksi (mikä tavallaan hyvä, oppiipahan myymään;) eli ylihinnoiteltuja kämäisiä asuntoja jne. Mutta mitä pidempään on töissä ja on saanut asuntoja MYYTYÄ, niin saa parempia asuntoja myytäväkseen.

Palkkaus on kokonaan tai osittain privikkahommaa, eli palkka on suoraan verrannolinen siihen mitä kohteita ja paljonko saa myytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut sitä jo 8 vuotta. 2 ensimmäistä vuotta oli pelkkää "opiskelua" ja elettiin lähinnä mun palkalla. Nyt omistaa oman firman ja pärjää työssään hyvin. Kuka tahansa voi siihen kouluttautua. Menestykseen vaikuttaa mm. pitkäjänteisyys, luonne joka sopii työhön (eli paskanpuhumisella ei pitkälle pötkitä) aito kiinnostus alaa ja ihmisiä kohtaan ja hyvä paikallistuntemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme