mitä lahjaksi kevätjuhlassa tarhan tädeille?
Meidän neiti on nyt kesän jälkeen siirtymässä pienten ryhmästä isompien ryhmään, ja ajateltiin, että ois kiva muistaa kevätjuhlassa nykyisen ryhmän tätejä jotenkin. Aiemmin ei olla lahjoja viety. Miten olette muut muistaneet? Vai oletteko?
Kommentit (4)
Itse tykkään opettajana saada ja myös antaa jotain sellaista mistä "pääsee eroon" halutessaan helposti. Eli just mukit tms. on minusta vihoviimeisiä, kun on kymmenen erilaista mukia jo ennestään kaapissa pyörimässä. Tai koriste-esineet, kun esim. mitä olen omilta oppilailtani saanut, ovat useimmiten jotain sellaista, mikä "ei sovi meidän tyyliin". Eli suosin itse jotain "häviävää" kuten syötävää tai sitten ihan kukkia. Nyt ostin päiväkodin tädeille kullekin yhden orvokin ja sille pinen korin. Sen voi sitten halutessaan istuttaa pihalle/ parvekkeelle, tai pitää jossain pöydällä sen aikaa kuin se elää. Eikä maksa maltaita, vaikka ostaa useampia. Tai jos ei sovin tyyliin, voi istuttaa tosiaan vaikka pihalle tai antaa jollekin tutulle, jolla on pihaa tms. Kynttilät ja servetit on kans siitä ok, että ne ei jää nurkkiin kierimään!
Olen vienyt kerran kukat, kerran suklaalevyt, mutta suklaakahvikerta (eli joku erikoiskahvi) taisi ilahduttaa eniten.
on ihania kukkajuttuja..
mm villalyhty.fi ( rekolassa oleva kirppis)
myy niitä.
On tölkki johon laitetaan vettä ja sieltä sitten kasvaa kukka :D
On muutamia erilaisia mm orvokkia, mansikkaa ym
Olen ostanut vaihdellen ja kiitoshalun mukaan. Kaikille omat muumimukit. Marimekon patalaput tai - kintaan. Kynttilöitä, kauniita servettejä yms. Yhteistä lahjaa en ole vienyt koskaan vaan jotain pientä ja edullista jokaiselle omaa.