Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko todellakin niin

Vierailija
14.05.2009 |

että lasten äiti voi saada yksinhuollon. Aikaisemmin sovittiin jo, että lapset on viikko ja viikko, mutta nyt tuli lastenvalvojalta laput, jossa äiti merkataan yksinhuotajaksi. Ex haluaa vaan käyttää lapsia, satuttaakseen minua. Uhkaili, että sillä on jotain aikaisempia terkkarin kanssa käytyjä keskusteluja, joista ilmenee kuinka huono isä olen ja uhkailee oikeudella. Onko tosiaan niin, ettei isällä ole näissä asioissa paljonkaan sanan valtaa ja äiti voi valheilla mustamaalata isän maineen. Lapsetkin haluaisi asua minun kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain sanoa, että olen pahoillani puolestasi. Älä ainakaan anna periksi ennenkuin olet tehnyt kaikkesi, ettei lastesi äiti yksinhuoltajuutta.

Vierailija
2/2 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopputuloksena käytte mitä ilmeisemmin oikeudessa jossa äiti ei saa yksinhuoltoa kuitenkaan...

Näin kävi nykyisellä miehelläni ja hänen exällään, pitkä ja hankala kiista, miehen exä yritti milloin mitäkin ja lastensuojeluviranomaisetkin alkoivat jo katsoa äitiä hieman kieroon.....

Neiti oli vaan päättänyt saada yksinhuoltajuuden, mutta ei saanut.

Mieheni meinasi antaa periksi monta kertaa mutta muistutin että jos nimen laitat lappuun jolla yksinhuollon annat, ei tarvitse isänoikeuksien perään kysellä..

Taistelu oli pitkä mutta onneksi nyt on kaikki sovittu, oikeudenpäätöksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi