Ei musta ole mihinkään;,,,(
Olen niin epäonnistunut kaikessa.Töitä en saa.En jaksa edes hakea enää.Taidan juoda itseni hengiltä, onpahan kivaa ainakin loppuaika elämästäni.
Älkää vastatko mulle mitään, en halua kuulla etä kyllä se siitä ja sinä olet arvokas-paskaa.
Kommentit (7)
luovuttaa ja juoda itseäsi hengiltä. Jos sinusta tuntuu, että olet pilannut oman elämäsi (tuskin pitää paikkaansa, ja koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä asioille jotain!), niin millä oikeudella pilaat heidänkin elämänsä?
Ja ei kyllä ole muuten erityisen "kivaa" se rappioalkoholistin arki, joten tuskin sinulla olisi mukavat loppuajatkaan.
Lopeta itsesääliminen ja hae apua. Jos et tajua, että olet sen itsellesi velkaa, koita tajuta, että sinulla on siihen äitinä velvollisuus.
Että voisit ehkä vähän tarkistaa asennettasi. On aika outoa tulla keskustelupalstalle vikisemään että "antakaa mun olla rauhassa".
...ryhdistäydy hyvä ihminen, hae kouluun jos et saa töitä, päivitä osaamisesi!
Sillon tuntuu just tuolta ja seuraavana ihmettelee miten ihmeessä, kaikkihan on keskimäärin aika hyvin (keskivertotallaajalla.)
Luin sitä paitsi ensin, että "taidan juosta itseni hengiltä" ja näin heti sieluni silmin hoikan ylitreenaajaan viilettävän jotain maratonia.
Kokeile oikeasti jotain liikuntaa, sekin nostaa mielialaa.
Ja joo, olen yleensä jänkkäämässä vastaan vaikka kielsitkin vastaamasta.
Älä ajattele noin.
Jos olet työtön, et ole sen huonompi kuin kukaan muukaan vaikka joku kusipää yrittää uskotella muuta.
Olen työtön omasta tahdostani, saan enemmän rahaa tekemättä mitään kuin esim. kokopäiväisestä siivoamisduunista.
Anna aikaa lapsellesi, aloita harrastus, esim uinti (on halpaa ja kunto kohenee).
Alkoholi ei auta sitten yhtään. Tsemppiä.
onko sulla lapsia?