Lue keskustelun säännöt.
kivoja nettikauppoja joissa ei postikuluja
16.12.2008 |
jotain jossa kivoja pikku joululahjoja.
itse tilasin vekkuli.comista mutta sieltä en saanut kaikkea joten vinkkejä kiitos!
Kommentit (3)
ostin aletuotteita 13 eurolla, vielä painavia eli ei varmaan jäänyt mitään myyjälle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Dermosil tuotteita mm. saippuoita, rasvoja, lahjapakkauksia.
tosin minimitilaus on 50€, mutta voihan sitä tehdä kimppatilauksen vaikka kaverin kanssa.
firma tekee tappiota
t. yrittäjä