Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys 3D-ultrassa käyneille, joilla vauvan sukupuoli on näkynyt.

Vierailija
13.05.2009 |

Miten lääkäri "perusteli" sukupuolen teille? Ja ymmärsittekö itse kuvasta mitä sukupuolielimiä siellä oli? Kuinka varmaksi sanoivat?

Me kävimme viikko sitten ultrassa ja lääkäri katsoi heti alkuun sukupuolen. Otti ihan 2D kuvaa lapsen alaosasta ja zoomaili ja näytti meille tytön sukupuolielimet. Tytön "vehkeissä" näkyi neljä pientä viivaa samassa suunnassa toisiinsa nähden, jotka kuulemma olivat sisemmät ja uloimmat häpyhuulet.

Jostain syystä mulle nyt iski vielä paniikki, että entä jos se ei nyt kuitenkaan pidäkään paikkaansa ja turhaan ostan jo vaaleanpunaista.

Miten teille on selitetty omanne kumpi tahansa sukupuoli?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpyluut valkoisina viivoina. 3D ultrassa kuvassa näkyy pienen tytön häpyhuulet ihan niin tarkasti kuin valokuvasta katsoisi. Näin meillä

Vierailija
2/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä häpyluut erottuivat niin selkeästi. Ja tyttöhän tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se esitteli sitä alapäätä jossa näkyi niitä valkosia viivoja. En olis kyllä itse osannut siitä katsoa kumpi on. Lääkäri kuitenki esitteli siitä kuvasta klitorikset sun muut.

Ja tyttöhän tuolta tulikin:)

Vierailija
4/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy luottaa siihen. Näkyy kyllä tolla DVD:lläkin tosi hyvin ne viivat, eikä siellä mitään pippeliä törötä. Ihan uskomatonta, että saadaan vielä kolmas tyttö tähän sarjaan.

Vierailija
5/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sisäisistähän sen sukupuolen vielä varmistaa voi ja ainakin meidän lääkäri teki niin

Vierailija
6/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyisiköhän rv20 huonommillakin laitteilla?

t: jännääjä

Vierailija
7/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri perusteli virtsateiden ulkonäöllä, että tyttö tulee, ja tuli. Minä en osannut kuvasta snoa mitään enkä erottanut mitään!

Vierailija
8/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta poika näkyi ihan selvästi, siis huomasin sen itsekin. Ja oli kaverilla vielä pissahätä joten nakki oli ojossa. Nyt viikkoja 18+ ja olin siellä vajaa 2 viikkoa sitten.

Vierailija
9/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika tuli

Vierailija
10/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysyinkin, että miten ne tytöt ja pojat on perusteltu teille. Mistä se lääkäri katsoi sen tytön, joka olikin poika siskollesi?

Vierailija
11/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä tarvinnut mitään selitellä. Maallikkokin näki kyllä jalkovälihärvelit.

Vierailija
12/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää itsekin näin kyseisen ultran dvd:llä ja kyllä se vauveli näytti tytöltä maallikonkin silmiin, ei minkäänsortin pippeliä näkynyt. Raskausviikkoja oli muistaakseni n. 20 (?)...

En sen tarkemmin muista enkä tiedä tilanteesta, siitä on nyt yli vuosi jo aikaa.

Vierailija
13/13 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä ne siitä mihinkään kadonneet. Niinhän se menee, että kaikki muu on epävarmaa, paitsi se jos ne pojan varustukset siinä nököttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi