X-tra kahvi, hyi helvetti, eihän tuo edes haise kahville vaan ihan jollekkin muulle
mitenhän siitä saisi kahvin makuista? oli merkki mikä vain niin kyllä kahvin pitää kahvilta maistua.. tuo maistuu aivan kuin jotain tosi pahaa teetä joisi
vai onko minun paketissani vain jotain vikaa? miksi se haisee tuollaiselle
Kommentit (11)
mutta pakko sitä oli ostaa, kun se oli halvinta...Aloin laittamaan tuplamäärän kahvia suodattimeen ja sitten siihen tottui....kaikkeen tottuu....
Paljonko oli hinta? S-ryhmän rainbow-halpiskahvi maksaa 2,99€ paketti, ja on kyllä ihan kahvin makuista, kuin kulta katriinaa.
Juo mieluummin vähän vähemmän vaikka tuota rainbow-kahvia, kuin enemmän sitä yökkö-extraa.
X-tra kahvi on ihan kaameeta moskaa. Ennemmin ostan kalliimpaa ja juon vähemmän, tai oon jopa juomatta! Rainbow kahvi oli ihan juotavaa. Olisko Pirkka kahvin tasoa?
mutta pakko sitä oli ostaa, kun se oli halvinta...Aloin laittamaan tuplamäärän kahvia suodattimeen ja sitten siihen tottui....kaikkeen tottuu....
Ja tulipa taas säästöä kun kahvia menee tuplamäärä, huoh...
Lopputulos: kun kahviin kaatoi maitoa, se muuttui harmaaksi. Maku aivan sietämätön. Heitettiin menemään.
Joo, en tajua miksi sellaista edes saa myydä. Halpaa se toki on. Veikkaan että se on sitä samaa lattialta lakaistua mitä tarjotaan armeijassa. "Vain vangeille ja sotilaille". Hyi olkoon!
Paljonko oli hinta? S-ryhmän rainbow-halpiskahvi maksaa 2,99€ paketti, ja on kyllä ihan kahvin makuista, kuin kulta katriinaa.
Juo mieluummin vähän vähemmän vaikka tuota rainbow-kahvia, kuin enemmän sitä yökkö-extraa.
et Rainbow on samaa kamaa kuin Kulta Katriina.
Onhan se nyt ihan selvä että jos hinta on noin matala niin se on jotain lattialta lakaistua sotkua vaan. Menkää joskus vaikka johonkin kahvikauppaan missä teille jauhetaan tuoreita vastapaahdettuja papuja pussiin ja keittäkää siitä hyvät kahvit.
Kahvi on nautintoaine, ei sellaista kuulukaan saada halvalla. Sama kun joisi kiljua ja valittaisi että ruokaviiniksi ala-arvoista...
Kerran keitettyä, sen jälkeen poltettua kahvia. Mieluummin olen ilman kun ostan sitä moskaa.
kamalan makuista sotkua