Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko jollain olo muka helpottunu ku vauvan pää on kiinnittyny?

Vierailija
13.05.2009 |

Mua se ainakin sattuu, ja tossa raskauskalenterissa lukee, että usein olo helpottuu. No ehkä mä en kuulu niihin useimpiin :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengitykseen ja siihen, että närästys lakkaa. Ainakin itsellä tapahtui tämä.

Alapääkivut on tosiaan sitten eri juttu... .

Vierailija
2/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo helpottunu loppua kohden molemmissa raskauksissa. Tsemppi' sulle, kyll' se tuska on sen arvonen ja kohta loppuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin ahdosti, närästi tajuttomasti ja painoi kylkiluihin. Mun mielestä paino alapäässä on pientä verrattuna siihen....välillä kyllä tuntuu kuin puukolla viilleltäis, mutta pienempi paha kuin jatkuva "paha olo".

Vierailija
4/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista että kiinnittyminen olis sattunu.. ja ekastakaan synnytyksestä ei oo vielä kahta vuotta.. nyt ku kolmatta odotan (rv33) välillä on ihan tuskaa, ku jotain liitoskipuja ne kai on, ku tuntuu ihan mieletön pistos alamahassa jommalla kummalla puolen, ei meinaa kärsiä henkeä vetää, saati mitään muuta... menee kyl sit ohi muutamassa minuutissa..

Vierailija
5/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan lapsi painoi alapäätä ja painoi edelleen kylkiluita. Syykin selvisi synnytyksen jälkeen: pojalla oli mittaa 55 cm :D

Vierailija
6/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylkiluihin. Närästää edelleen. mustaki tunuu ku välillä puukolla viiltelis tuolla alhaalla. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi