Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee rahkatäytteestä "raikkaan"??

Vierailija
13.05.2009 |

Kun täälläkin aina neuvotaan, että "laita täytekakkuun / kääretorttuun raikas rahkatäyte, eikä raskasta kermaa".

No mut mun mielestä rahka jos mikä on raskasta ja kirpeetä ja pahaa! Mikä siinä on siis salaisuus, että se oliskin raikasta??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sekoittaa kermavaahtoon "partaäijä-jogurttia". Jogurtissa 10% rasvaa joten kyllä sekin keventää kermavaahtoa vaikkei ole yhtä kevyttä kuin maitorahka.

Mä olen laittanut kermavaahtoa n. 2/3 ja jogurttia 1/3 ja on TOSI herkullista! Sekaan pikkaisen vaniljasokeria ja sokeria maun mukaan. Säilyykin paremmin kuin rahkakerma joka menee mielestäni kovaksi.

Vierailija
22/22 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esim. laitan mieluiten kakkuihin täytteeksi hedelmää/marjoja koska minusta ne vain ovat paremman makuisia kuin kermavaahtotäyte. jos sekä päällä ja välissä on kermavaahtoa sitä tulee minusta liikaa. Yksi parhaista maistamistani suklaakakuista oli sellainen sacher-tyyppinen jossa oli täytteenä punaviinimarjoja, oli tosi ihanaa sen paksun suklaan maun kanssa.

Mutta makunsa kullakin, kai sitä omat kakkunsa saa täyttää sillä mistä eniten tykkää :)

Miksi kaikki nautintokhetketkin pitää keventää, tuskin sitä kakkua nyt kukaan kokonaan yksikseen vetää....että ihan sama mitä siellä välissä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan