Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan naisen ulos talosta?

Vierailija
13.05.2009 |

ex-mieheni haluaa minut ja lapseni takaisin meidän entiseen yhteiseen asuntoon,erosta on 1v.Ongelma on ex-mieheni uusi nainen..asunut talossa vasta 3kk.Ex-mieheni on kiltti eikä oikein saa sanaa suustaan sanottua miten asiat ovat.Olemme olleet 11.v yhdessä ja meillä oon 2 poikaa,viime vuonna vain seinät repesivät ja lähdin pois..olen ajatellut etten sekaannu heidän eroon,mutta itselläni on kiire asunnon takia...miten hemmetissä voisin vähän tönäistä että,tajuaisi itse lähteä pois,hänellä ei ole lapsia joten on varmaan helppo löytää kämppä turusta...onko kellään vastaava tilanne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo ja heipparallaa!

Vierailija
2/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa suoraan kuinka asiat on ja jos miehesi ei puhumaan suostu, niin harkitse palaamista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tehtävä on lennättää se nainen pihalle ja jos ei sitä saa tehtyä, ei vissiin oikeasti sit halua teitä takas sinne. Ihan naurettavaa, jos ei saa omaa elämäänsä hoidettua niin, että sais suhteen lopetettua, ku ei halua jatkaa.

Vierailija
4/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asia tuo vaan miehesi. Jos hän ei pysty sitä tekemään, harkitse vakavasti menetkö edes takaisin.

Taidat olla provo.

Vierailija
5/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sun mies on paneskellu tätä uutta naistaan?

Vierailija
6/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tommosen tossun kelkkaan enää mene!

Vierailija
7/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sun mies on paneskellu tätä uutta naistaan?

en voi ajatella niin,enkä haluakkaan...

Vierailija
8/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja salakuljeta viikon vaatteet ym. mukana. Sit heitä miehes lompakko ovesta ulos ja kun nainen ryntää sen perään niin läväytät ulko-oven kiinni.

Vierailija
9/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vain potkaisisit kummatkin pihalle?