Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa painoa pidätty oikeana kohdallanne: aamu vai iltapainoa? Itse

Vierailija
13.05.2009 |

ainakin painan aamulla aina kilon vähemmän kuin illalla. Kumpi on se oikea paino? Ja sanokaapa paljonko kannattaisi laihdutta, jotta näyttäisin hoikalta? Olen pitkä 171cm ja painan 65.9kg (aamupaino).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos nyt ajattelee sitä miltä oikeasti "näyttää" päivällä niin iltapäiväpaino (lounaan jälkeen) olisi se luultavasti oikein kertomaan siitä.

Vaikeampi sanoa kuinka paljon sinun pitäisi laihtua vaiko ei laihtua ollenkaan, paino ei kerro paljoakaan. Pitäisi tietää koostuuko paino läskistä vaiko lihaksesta, oletko pitkäraajainen vaiko lyhyt-, mikä on vartalosi muoto. Tiimalasivartalo näyttää sopusuhtaiselta painavampana kuin omena- tai päärynävartalo vastaavassa painossa.

Vierailija
2/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vessassakäynnin jälkeen alusvaatteilla puntariin, siinä se ns. oikea paino. Päivällä painoon vaikuttaa liikaa vaihtuvat tekijät, esim. oletko syönyt juuri lounaan ja juonut litran vettä. Eikä tuollainen normaali ruokailu nyt heti kropassa sentään näy ;)

Ehkä 5kg yrittäisin itse pudottaa tuosta painosta, mutta kilomäärä riippuu ihan siitä, onko nykyiset kilot timmiä lihasta vai löysää läskiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kannata yhtään keskittyä pudottamiseen, vaan liikunnan lisäämiseen jolla saa lisää kiinteyttä.

Vierailija
4/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen. Ite painan pari kg enemmän enkä ole ajatellut että pitäisi laihduttaa. Iltapainoni on 67-68.

Urheilen tosi paljon, joten löysää ei ole.

Vierailija
5/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän verran sitä ihminen suurin piirtein painaa.

Vierailija
6/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun oikeasti, vika ei ole peilissä vaan korvien välissä jos tuosta lähdet laihduttamaan.

t. 164cm/65kg hoikka&hyvännäköinen

Vierailija
7/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella pitää mun ainakin pudottaa! Takamus ja reidet on mielettömät, hyvä että 38 housut menee.. Mahassa ei oo.

Vierailija
8/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä mitkään 34-36-38 housut, kun olet niin pitkä!?

Älä hyvä ihminen LAIHDUTA, vaan keskity LIIKUNTAAN! Oikeasti saisit painaa enemmäkin - mutta hanki se kuntosalitreenillä lihaksia vähän kasvattamalla / kiinteyttämällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä