Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavaa, mutta itken täällä kun en saa kokea luonnollista synnytyksen käynnistymistä

Vierailija
16.12.2008 |

Taaskaan....

Eka raskaus oli kolmosraskaus, mikä päätyi sitten leikkuriin.

Toinen raskaus käynnistettiin vesien tihkumisen takia ja nyt huomenna olen menossa käynnistykseen, kun vauva ei vaan synny, viikkoja huomenna 42+3.

Naurettavaa, tiedän. Pääasiahan on saada onnellinen lopputulos. Mutta jotenkin toivoin että olisin saanut kokea sen jännäilyn että onko nämäk nyt niitä supistuksia ja sitä lähtöä ja kaikkea.

Toisaalta,täytyy olla onnellinen, että olen sairaalassa kun käynnistetään. Viime synnytyskin oli supernopea.

Mutta silti...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa käynnistykseen seuraavana aamuna ja vauva päättikin syntyä maailmaan itse edellisenä yönä. ;)

Vierailija
2/4 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on varmaan päässään kuva ihanteellisesta synnytyksestä, ja sitten harmittaa, kun asiat ei mene, niin kuin haluaisi. Itseäni pelotti viimeksi ihan hirveästi, että joudun keisarinleikkaukseen, vaikka lähipiirissä on hyviä esimerkkejä siitäkin. Esikoisen syntymä oli vaan sen verran hyvä kokemus, että halusin tehdä samoin toisenkin kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ollut käynnistysaika aamuksi ja edellisenä yönä on lähtenyt syntymään. Pidän peukkuja että sullekin käy niin!!!

Eka synnytys käynnistettiin rv 41+6, toka käynnistyi itsestään rv 41+6 ja kolmas rv 42+1.

Vierailija
4/4 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on vaan hyväksyä etten tule koskaan kokemaan luonnollista lähtöä. EI mitään elettä vieläkään, synnytyksen alkamisesta siis. Mutta onneksi tä mä on huomenna ohi, eikä tarvitse enään miettiä.

Ihana että jollain on noin käynnistynyt, siis just ennen käynnistystä, onhan meilläkin vielä 12h aikaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi