Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos suhde on miehelle VAKAVA, niin mitä se tarkoittaa naisten kielellä?

Vierailija
12.05.2009 |

Siis mies itse sanonut, että hän on vakavissaan ja suhde hänelle vakava. Kyseessä fiksu mies, jolla menneisyydessä useita lyhyitä suhteita ja pari pidempää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ymmärryksen mukaan se vois tarkoittaa sitä että mies on valmis sitoutumaan tähän naiseen, avioliitto, perhe, lapset jne.

MUTTA

valitettavasti vakavissaan oleminen on hyvin tulkinnanvarainen juttu, jollekin se voi tarkoittaa vaikka sitä että ei deittaa muita samaan aikaan. kannattaa kysyä.

Vierailija
2/7 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan se tarkoittaa perheen perustamista, naimisiinmenoa jne.

Mutta jos hän onkin pelimies niin tuolla konstilla tietää saavansa naisen tanssimaan pillinsä mukaan ja ehkä pyörittää useampaakin kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla perinteisessä mielessä vakavissaan, tai sitten on oivaltanut, että saa naiselta kaiken mitä haluaa kun sanoo olevansa vakavissaan. Näin on minuakin joskus pyöritetty. Tyyppi oli selkeästi hakemassa seksiseuraa, ja kun huomasi, etten halunnut pelkkää sellaista, hän laittoi uuden seuranhakuilmoituksen, jossa jälleen oli "vakavissaan".

Vierailija
4/7 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikiset sukat ja vauhtiraidalliset kalsarit".

Vierailija
5/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa vakavissaan, jos hän oikeasti on vakavissaan.

Tämän olen minä kokenut.

Jostain kummasta syystä ne "vakavat" miehet eli suhteeseen sitoutuvat eivät asiasta hirmuisesti toitottele; senkun vaan osoittavat vakavissa olonsa päivittäisillä tekemisillään;

niin, ja ne muutamat, jotka sanoivat minulle olevansa "vakavissaan" kanssani, halusivat, niinkuin joku tuossa aiemmin sanoi, kypsyttää minut ja nopeasti sänkykypsäksi - ja hupsista vain, kun ei kaikki mennytkään ihan niin nopsaan, kuin olivat ajatelleet, niin olivat jo vakavissaan toisten tyttösten kimpussa,

Näin siis minun kokemukseni;

nyt jo toistakymmentä vuotta tosin ihan vakavissaan naimisissa - mutta siis miehen kanssa, joka ei sitä vakavissaan-oloa koskaan ilmaisuut sanoin vaan teoin.

Tarkkailepa siis miehen tekoja ja eleitä, ilmeitä sun nmuuta sellaista - sieltä löydät osviittaa -

Vierailija
6/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä miehen puhetta etkä luota siihen mitä hän sanoo en usko, että teillä on paljon mahdollisuuksia. Eikä tämä johdu miehestä vaan sinusta.

Vierailija
7/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpahan taas oppinut täältä jotain:s