Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut paljon ja nyt olen taas lihomisen tiellä...

Vierailija
12.05.2009 |

Tsempatkaa nyt jotenkin ja sanokaa suoraan ettei tämä peli vetele..

Laihduin viime vuoden aikana 45 kg, ja nyt joulun jälkeen painoa on tullut takaisin melkein 10 kg.. Tätä menoa olen samoissa mitoissa kuin vuosi sitten, niin vuoden päästä,.

Luulin jo että omaksuin terveelliset elämän tavat, mutta kuinka helposti sitä nyt on palannutkaan takaisin vanhaan. Ja tuntuu että aina vaan huomenna ja huomenna aloitan taas paremman elämän.

Veetuttaa oma saamattomuus..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on herkkuja siinä, niin viet ne heti roskiin. Samalla tyhjäät vierasvarat kaapista ja pakastimesta. Ne eurot on jo kulutettu, ihan sama mitä niillä teet. Vieraille niistä ei kuitenkaan riitä! Parempi roskissa kuin sun perseessäs.

Ja sitten mietit sitä häpeää: olet eka laihtunut hienosti ja sitten se nöyryytys, kun kaikki kilot tulee takaisin! Ja terveys, herranen aika kun oot ollu nyt hölmö.

Vierailija
2/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita terveelliset elämäntavat nyt heti, ei huomenna tai ensi viikolla. Saat kesän loppuun mennessä tuon ylimääräisen 10 kg massan pois!

Tsemppiä!

Ajattele kesää ja kevyttä oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita heti terveellisellä iltapalalla ja huomenna aamulla jatkat. Käy vaikka ilta kävelyllä ja pohdi mitä söisit jatkssa. Kuvittel kuinka syöt näitä terveellisä ruokia ja laihdut taas. Mielikuva harjoittelu auttaa.

Pari kuukautta ja 10 kiloa on laihdutettu.

Vierailija
4/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde iltalenkille!

Vierailija
5/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka aamu vaa'alla. Ostin elämäni ensimmäisen vaa'an vuosi sitten ja nyt sitä käytän.

Jos paino on korkeampi kuin pitää, pidän käytännössä paastopäivän. Juon paljon vettä ja kahvia ja syön vain jotakin pientä silloin tällöin. En syö kunnon ruokaa koko päivänä. Eikä ole edes nälkä.

En aio lihoa enää.

Vierailija
6/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele niin kuin tuo yksi (tyhmä) sanoi, että kesän loppuun mennessä olet saanut ne takas tulleet kilot pois, jos huomenna aloitat taas...

EI! Nyt ota tavoitteeksi vain pysäyttää painon nousu! Se on kaikkein tärkeintä! Sä voit olla vaikka vuoden ihan rauhassa tuossa painossa, keskityt vaan siihne, että liikut ja että sulla on hyvä olla. Opettelet kohtuullista herkuttelua ja terveitä elämäntapoja, sellaisia joita jaksat noudattaa.

MUTTA ÄLÄ AJATTELE TUOSSA TILANTEESSA LAIHTUMISTA; TAI TODEN TOTTA OLET VUODEN PÄÄSTÄ TAAS +45 kiloa!

Vierailija
7/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että siinä olisi jo tarrpeeksi sytykettä ottaa itseään niskasta kiinni.

Liikuntaa en ole unohtanut, sitä teen ihan normaaliin tapaan, mutta tää helvetin syöminen.

Voitte kuvitella mitä oikein syön kun kuitenkin liikun reippaasti 4-7 krt viikossa...

Tosin, lopetin tupakoinnin helmikuussa, joten siitä ainakin osittain johtuu herkutteluhimo.

Kiitos kun olette vastanneet ystävällisesti, mutta suoraan:)

ap

Vierailija
8/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vielä edessä tuo 45 kg:n pudotus =(

Tilasin kirjan "You are, what you eat" Gillian Mc Keith.

Siinä on melkein yhtä hyvää tsemppausta, kuin tv-sarjassakin, jos olet sitä seurannut.

Kovan työn olet tehnyt, saat olla itsestäsi ylpeä!

Koeta jaksaa pinnistellä, koeta muuttaa negatiivinen ajatus painonhallinnasta positiiviseksi. Ajattele vaikka mua, mä joudun hikoilemaan läskieni kanssa, teltta päällä jne... Olis kiva, kun vois olla mukavissa kesähepeneissä ilman, että pitää hävetä itseänsä. Minulla on niin huono itsetunto, että itseäni häpeän. Johtuu myös lapsuudessa sattuneisiin tapahtumiin.

Vierailija
9/14 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin laihdutuksen niin että alotin käveleen ja juoksin osan matkasta, kunnes jaksoin juosta koko kävelymatkan, sitten pidensin matkaa..

MIelenkiinto liikkumiseen pysyy kun vaihtelee: käy lapsien kanssa luistelemassa, uimassa, pelaa sulkkista, lähtee kahvilan sijasta keilaamaan!

* Valitsee hissin sijaan rappuset ja jää pysäkin tai pari aikasemmin (kävelee toiselle pysäkille), kantaa lasta reppuselässä, ottaa lapsen painoksi jumpassa (huom. turvallisuus). Täyttää arjen erilaisella tekemisellä: älä katsele Euroviisuja sohvalta vaan lattialla!

Lopetin tupakoinnin ja liikkuminen helpottui, aloin harrastamaan potkunyrkkeilyä. Ja välillä kävin lenkillä.

Joskus söin nutrilettiä ja muuta ateriakorviketta, yhden aterian sijaan.

Sitten jonkun ajan päästä kokeilin Atkinssia.

söin paremmin kuin eilen: järkevämpiä annoksia, vähempi kaloreita. Pikku hiljaa tein muutoksia; Wiineristä kun aloittaa niin päästäkseen peruspullaan, siinä on monta pullaa välissä jokka kaikki tiputtaa painoa! Ei tartte välttämättä syödä pelkkää porkkanaa laihtuakseen. Se on se mitä syöt nyt ja vähempi huomenna, ja kohta taas vähempi.

Lähde lenkille!

En usko että 10 kiloa tulee pelkästä tupakoinnin lopettamisesta. Olet luultavammin jättänyt päivällä syömättä ja syöt illalla liikaa.

Vierailija
10/14 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan himoa vaan tunnun korvaavan ruualla, ja varsinkin herkuilla. Tuntuu että koko ajan olisi mutusteltava jotain.

No tänään olen ollut sitten kevyemmällä linjalla ja pakkohan se on lopettaa, tuo herkkujen ahmiminen. En halua olla reilusti lihava enään koskaan...

Vierailija
11/14 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen laihdutuspalvelu! Liity sinne heti, siellä sinun pitää syödä ja liikkua sellaisia palloja vihreiksi, ja se on tosi hyvä keino mielestäni. Itse liityin sinne päästäkseni eroon viimeisestä neljästä vauvakilosta ennen kesää. 2,5kg jo lähtenyt kolmessa viikossa ja nyt painan 49,5kg, 1,5 vielä niin olen omissa mitoissani 161/48.

Vierailija
12/14 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sää oot vaan antanu ittelles luvan lipsua!

Ei se tupakasta johdu. Minäkin jatkoin liikuntaa vaikka lopetin tupakan!

Sitäpaitti se että nopeesti laihdutat 45 kiloa ja jätät sitten vaan homman niin kiloja tulee vauhdilla takasin.

Nyt vaan pururadalle ja lakkaa se vetistely.

Jos kuluttaa, niin voi syödäkin. Ja ihan perustoimintaankin tarvitaan aimo annos ravintoa. Itse sinä syöt väärin!

Vierailija
13/14 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se että pienennät annoskokojasi tai korvaat esim. perunan tomaatilla, voi tuoda hyviä tuloksia. Itse aloitin laihdutuksen korvaamalla pastat jne. kasviksilla ja syömällä vain pieniltä lautasilta (ei mahdu yhtä paljon ruokaa). Ja ennenkuin kukaan säälii, sanon että oloni on paljon pirteämpi nyt- ja kiloja lähtee (saakin lähteä, olen 110 kg!!).

Vierailija
14/14 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut uusia pienempiä vaatteita. Ota ne mittapuuksi! Ajattele mikä harmi jos et voi niitä enää käyttää, tästä motivaatiota..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän