Rv 39, oikea käsi puutuu yöllä(vaikkei puristuksessa)
Mitähän mahtaa olla. Mulla on myös kauhea turvotus, etenkin vasemmassa jalassa. Onko jollain tietoa tai kokemusta vastaavasta?
Kommentit (5)
on tullut painoa yli 20kg. Ei ole siis vaarallista?
solujen välitilaan kertyy nestettä, se puristaa hermoja ja se taas aiheuttaa puutumista. Vaiva pitäis korjaantua synnytyksen jälkeen.
käsistä meni tunto kokonaan, ja jouduin sairauslomalle pari viikkoa ennen äitiyslomaa. Synnytyksen jälkeen palautui aika nopeasti. Olin todella kädetön ennen synnytystä, mikään ei pysynyt käsissä.
Soitat neuvolaan. Saat käynnistyksen.
Itsellä synnytys lähti itsestään käyntiin mutta neuvola ehti lähettämään sairaalaan käynnistystä varten lähetteen ja kotona odotteli vauvaa tuodessa käynnistysaika. :)
Itsellä turvotus puristi hermoja tuola olkäpäänalueella. Kipu säteili sormiin saakka. Tolla viikolla saat jo ajan.
Mulla on ollut samoja ongelmia kun on turvottanut ja paino noussut muutenkin raskausaikoina.
Kun on enemmmän massaa ja nukkuma-asennot rajallisia niin tulee herkästi puutumisia kun suonet on puristuksissa..
Ne ei välttämättä tunnu nukahtamiseen mennessä mutta kun monta tuntia makaa paikoillaan niin siinä ajassa ehtii puutua.