Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10, miten pahan mokan tein kun unohdin 12 v täyttäneen kummipojan synttärit?

Vierailija
11.05.2009 |

Pojalla on vaikeat kotiolot, on ollut lastenkodissakin ja meillä on ollut läheiset välit. Nyt vaan unohdin omien kiireiden keskellä =( Synttärit oli 1.5. ja nyt pistin tänään kortin ja lahjan postiin kun muistin :(

Yritin tänään soittaakin, muttei ehtinyt vastamaamaan (soitin vasta tänään klo: 19).

Ahistaa. Moka moka moka. =(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muistit kuitenkin nyt.

Vierailija
2/8 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin vielä pari viikkoa ennen synttäreitä ja mietin että pitää ostaa lahja ja kortti, mutta sitten tuli hässäkää (töissä irtisanomisia ynnä muuta ahdistavaa) ja totaalisesti unohdin. Harmittaa niiiiin paljon =(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten kummit ei kukaan taida muistaa lasteni synttäreitä jos en erikseen mainitse... Tulevat kyllä käymään kun kutsutaan, mutta jos ei kutsuta niin unohtavat koko homman.

Asia kyllä on eri kuin sulla ap. Sulla on aika tärkeä rooli pojan elämässä. Onneksi hänellä on sinut ja voit varmasti korvata tuon viettämällä paljon aikaa yhdessä kesällä yms!

Vierailija
4/8 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

9+ oli mokan suuruus, erityisesti kun poika tarvitsee tukea tässä elämäntilanteessa.

Hyvitä nyt vielä jotenkin, ettei pojalle tule erityisen hylätty olo

Vierailija
5/8 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kortit synttäreinä ja jouluna ja joskus muulloinkin (asuu toisella puolen Suomea) ja joskus on ollut kesällä meillä viikon-pari....

Poika on sanonut että minä oon hänelle rakas ja on kertonut mulle avoimesti asioistaan (olin juuri päässyt ripille kun pääsin tämän pojan kummiksi, joten ikäero on ilmeisesti sellainen että voi puhua kaverillisemmistakin asioista).

ap

Vierailija
6/8 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kummilaps asuu kans toisella puolen Suomee ja lahjat annetaan joko kun nähdään eli parin kk:n säteellä syndeistä tai sit lähetän siinä kieppeillä, ei tosiaan noin tarkkaa!

Vierailija
7/8 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi korjata myös jälkikäteen. Älä stressaa.

Vierailija
8/8 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin vielä, ja kertoisin että on tärkeä ja olet pahoillasi että näin kävi. Pojan tilanteessa hän luultavasti on odottanut että juuri sinä muistat, ja pettymys on voinut olla iso. Oma poikani on hiukka nuorempi, mutta hänkin ottaa tällaiset asiat tärkeiltä ihmisiltä tosi kovasti. Ja kummipojallasi noita luottoihmisiä ei taida ihan hirveästi olla, ja sinulla voi olla tosi iso vaikutus siihen että elämässä on jotain positiivista ja että asiat menee oikeaan suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä