Voi luoja! Kävin sitten jäätelöautolla toinen tissi paljaana!!
Imetin poikaa ja kannoin sänkyyn nukkumaan, otin lompakon ja menin autolle, tulin takas sisälle ja huomasin, että toinen tissi oli esillä, noloa..
Kommentit (21)
Anteeksi ap, mutta nauran vedet silmissä. Tää vois tapahtua mullekin. On siinä ollut kuskilla pokassa pitämistä..
Täydellinen tuore äiti :-)
Näistäkin jutuista pitäisi kerätä pino.
... älä välitä... :) Kyllä se siitä unohtuu, kohta naurat sille.
Imetin kuopusta ja aloin heti perään auttamaan esikoista palapelin kanssa, vähän myöhemmin menin vessaan ja tajusin että nänni törötti imetyspaidan aukosta..jes.
Huomasin onneksi hissin peilistä, että toinen tissi oli paljaana!
Itsekin kerran kylässä imetin vauvaa ja sitten olin unohtanut napit paitapuserosta auki. Onneksi ei sentään sen julkisemmassa paikassa.
Kyllä minäkin täysin uskon jutun, ihan mahdollista on tuollainen. Mullakin on joskus paidan helma jääny jotenkin osittain ylös. Ja kerran kyläillessä oli muuten vaan sellanen paita, jossa napit ei pitäny kunnolla. TAis olla ekaa kertaa päällä. Ja lasta nostellessa en huomannu, että alaosa napeista oli auennu. Rintsikat toki oli alla.
Minullakin usein imetyksen alkuviikkoina oli liivit ja paita kotioloissa jatkuvasti rempallaan, kun koko ajan sai olla imettämässä. Kerran melkein menin avaamaan ovea jollekin huoltomiehelle tms. tissi paljaana, mutta onneksi viime hetkellä havahduin.
No, mutta ainakin teillä on nyt jätskiä pakkasessa :D
Mulle naapurin isi sanoi useammankin kerran kun tulin kuopusta imetettyäni ulos, että vois ne liivit laitaa kiinni ja kiskoo sen imetyspaidan luukun alas... Ei vaan muistanu muutaku kiskaista liivin silleen nopsaan tissin päälle, niinpä se sitten repsotti mitenkuten kun patsastelin rappusilla seuraamassa kuon esikko leikki naapurin muksun kanssa.
huoh...
imetyspaita päällä. Harmi vaan, että se luukkusysteemi ei enää pysynyt rintojen päällä vaan valahti alas. Jumpan jälkeen huomasin. Liivit olivat onneksi kiinni.
Bussissa joskus vauva nukahti rinnalle ja irrotti otteensa rinnasta. Siinä sitten istuin väsyneenä tissi esillä, kunnes tunsin kylmän ilman rinnassani. Näin kävi monta kertaa.
että kärsi vuotavista rinnoista niin oli viritellyt pyyhkeen rintojen päälle ja paidan alle. oli sitten rappukäytävään mennyt ilmeisesti huoltomiehelle näyttämään jotakin. Oli takas kotiin palatessa vasta tajunnut minkänäköisenä lähti rappuun.
On tainnut huoltomies katsoa hiukan pitkään...
Tätä itsekkin aina pelkään. Viime viikolla huomasin hissin peilistä että olin rintsikoillani.. Olin siis juuri imettänyt ja vetänyt halterneck topin kokonaan alas.. onneksi kukaan ei ehtinyt näkemään mutta can feel your pain;)
tuttua. mut tän voi ymmärtää vaan jos itse imettää...
mutta juoksin kerran bussista ulos hirveessä kiireessä, ja vasta kun tulin sisälle (vilkkaalle) metroasemalle, huomasin, että toinen tissi oli pullahtanut ulos rintsikoista ja ohut kesätoppi valahtanut samalta puolelta alas! Olin varmaan ollut monen silmänilona (bouncy-bouncy...) Imettäessä olen sitten kyllä unohtanut välillä tissin esiin mutta onneksi tätä on sattunut vain oman perheeni (siis mies, sisarukseni ja vanhempani) edessä...
Myötähäpeän tunteeni on pohjaton! Ap, koeta kestää!
Voin sua tsempatakseni paljastaa äitiyteni ehkä noloimman hetken. Olin imettänyt meidän esikoista neljä vuotta sitten kotisohvalla ja vauva oli uinahtanut syliin. Ulko-ovi kävi. Mieheni tuli töistä kotiin ja nousin häntä vastaan tissi paljaana, tukka sekaisin ja puoliunessa... Muuten ei kai niiiiin kamalaa mutta miehellä oli pikkuveljensä mukana ja siinä sitten änkytti nuori ujo mies että "niin mää vaan kahville että kun tuota..."
Ja mä olisin voinut vajota maan alle, en ollut varmaan mitenkään söpöliini-näky... Nyt jo naurattaa mutta eipä naurattanut silloin.
Eks muk huomnnu edes viimasta et kaikki ei ole nyt ihan kohillaan :DDD