Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syöpäkö?

11.05.2009 |

Minulla on ollut jo ainakin kaksi vuotta(ellei pidempään) pohkeessa hieman alle sentin halkaisijaltaan oleva näppylä. Punainen väriltään ja kova "patti". Poikaystäväni huolestui siitä ja passitti minut lääkärille. Varasin lääkäriajan yleislääkärin vastaanotolle. Voiko mahdollisesti olla melanooma?

Ja voiko melanooma olla oireilematta monia vuosia, vai onko tämä huoleton näppy. Aion poistaa sen sanoi lääkäri mitä tähänsä, mutta pelko syövästä on mielessä ja siksi haluaisin hieman mielipiteitä asiasta tietäviltä tai saman kokeneilta. Olen muutaman kuukausi sitten synnyttänyt lapsen, joten en halua sairastua.

Olen myös runsasluominen, mutta kaikki luomet näyttävät normaaleilta ja melko pieniltä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi samanlaista "näppyä" reidessä. Punainen, pallukka, kova. Ensin tuli toinen ja sitten toinen. Muutaman vuoden ne ovat minullakin olleet ja samanlaisia aatteita oli kuin sinulla!

Viime kesänä kävin näyttämässä ensin yleislääkärille ja sitten ihotautilääkärille. Sama diagnoosi molemmilla. Kuulemma kyseessä on esim. vanha hyttysenpurema tai vastaava, joka on "ärtynyt" kun sitä on raavittu/vaatteet hanganneet. Muistaakseni kyse oli sidekudoksesta. Ei vaarallinen, ei syöpää, ei luomi, mutta luomeksi se voi muuttua ajan myötä. Ei poistettu.

Tule kertomaan mitä lääkäri sanoi, minuakin kiinnostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi