lastenvaatteista
Onko kukaan kokeillut Nekku Desing vaatteita lapselle? Minulla on tulossa sellaset kutsut kaverin toimesta ja nyt mietin uskaltaako niitä ostaa? Onko laatu niin hyvää kuin mitä lupaavat? Ja mitä mieltä olette näistä tuotteista, löysin itse muutamia kivoja mallistosta, mutta onko ne sitten ns.livenä niin kivoja?
Olisin kiitollinen vastauksista, eipähän menisi rahat hukkaan jos jollakin on kokemusta tuotteista.
Kommentit (3)
mainostaa tää sivusto.
itse olen lastenvaatekauppaa perustamassa enkä ehkä ottais omaan kauppaan näitä. kovat hinnat mut ei mitään erityisempää, ainakaan äkkiä katsottuna. jos laitan paljon rahaa lastenvaatteeseen, sen pitää olla TODELLA hyvännäköinen ja istuva ja laadukas!
Tytöllä kaksi vaatetta, joista toinen ostettu kutsuilta, toinen huutonetistä käytettynä. Se käytetty on ihan priimakuntoinen, mutta se uutena ostettu on vaatinut itse pientä lisäompelua, kun pääntien sisäpuolella oleva kangaskaitale ei pysynyt siellä sisäpuolella vaan lepatti jatkuvasti kauluksen ulkopuolella. Viimeistelystä siis pitkä miinus.
Pojalla on yhdet joustofroteehousut, jotka ovat kyllä muuten ihanat ja hyvälaatuisen oloiset, mutta kutistuivat TODELLA paljon pesussa. Ovat kokolapun mukaan 120 cm mutta vastaavat korkeintaan 110 cm pesun jälkeen. Jäivät siis heti pieneksi, kun en voinut kuvitellakaan, että reilusti alle 120-senttiselle lapselle olisi pitänyt ostaa 130-senttiset housut.
Myös ystävälläni, jonka luona olin kutsuilla, on huonoja kokemuksia näistä vaatteista. Monia vaatteita on joutunut itse korjailemaan, kun varsinkin pienet yksityiskohdat ovat viimeistelemättömiä tai irtoilevat heti alkuunsa.
Se sentään plussaa, että monet vaatteet ovat luonnossa paljon kivemman näköisiä kuin kuvissa. Laatu kuitenkin tosiaan vähän niin ja näin...
pakko nostaa kun haluaisin tietoa!!!