Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilmoitin aikoja sitten työnantajalle palaavani töihin 7.9. Voinko enää perua sitä?

Vierailija
10.05.2009 |

miten menee lain mukaan, voidaanko vedota siihen että olen luvannut tulla silloin vai voinko ilmoittaa etten vielä tulekaan vaan ilmoitan paluupäivän myöhemmin? Minua patistellaan töihin jatkuvasti työnantajan puolesta, enkä haluaisi kuitenkaan vielä laittaa lapsia hoitoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun mielestä voit perua työhönpaluusi, jos ilmoitat siitä työnantajalle 2 kk ennen. Tai siis periaatteessa kysehän on vain siitä että anot lisää hoitovapaata, joka työnantajan on sulle myönnettävä jos sulla on siihen oikeus. Mutta se anominen on siis tehtävä 2 kk ennen nykyisen hoitovapaan päättymistä, eli jos sulla on tuon 7.9. edellä jotain vuosilomia tms. niin niitä ei lasketa mukaan.

Toki on reilua ottaa asia puheeksi työnantajan kanssa jo nyt, että ehtii sitten tehdä sijaisjärjestelyt ym. Jos haluat, voit toki tarkistaa asian omasta liitostasi, siellä ainakin osataan vastata asiaan, mutta käsittääkseni ei voida vedota aiempaan ilmoitukseen jos hoitovapaaoikeutta on vielä jäljellä.

Vierailija
2/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitovapaan voi ottaa kahdessa erässä. Eli jos olet jo kahdesti ilmoittanut paluupäivän et periaatteessa voi enää muuttaa mieltäsi

Vierailija
4/4 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa hakea kahdesti ja ilmoittaa pitää 2kk ennen edellisen vapaan loppumista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi