Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös äitienpäivä ole päivä, jona kukin muistaa omaa äitiään ja isänpäivän' muistetaan

Vierailija
10.05.2009 |

omaa isää?

Puolisoni ei ole isäni enkä minä ole hänen äitinsä.

En ymmärrä tätä ruikutusta enkä varsinkaan sitä, että exänkin pitäisi muistaa.

Ei tämä päivä ole mikään "muista puolisoasi" -päivä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän/äitienpäivänä voi muistaa puolisoa, sillä tämän ajattelutavan mukaan se kertoo että arvostaa puolisoa paitsi omana kultana myös yhteisten lasten isänä/äitinä.

Vierailija
2/11 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tokihan äidin pitää opettaa lapsilleen, miten isää huomioidaan isänpäivänä ja isän lapsilleen, miten äitiä huomioidaan äitienpäivänä ja miten tiettynä päivänä halutaan erityisesti osoittaa sitä äitiyden tai isyyden arvostusta. Mistäs muualta lapset voivat näitä oppia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kilpailua siitä, miten hienosti oma mies on muistanut äitienpäivänä ja sitten loukkaannutaan verisesti, kun mies ei ole tuonut ruusupuskia ja luksusaamupalaa samppanjoineen sänkyyn. Iloitkaa niistä lasten korteistä ja yhdessäolosta!

Vierailija
4/11 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pienen lahjan antaminen tuntuu hyvältä.

Tai jos on huono keksimään lahjaa niin voi ihan mielyttää toista tekemällä lempiruokaa, hieromalla niskaa..

Vierailija
5/11 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on kunnioittaa kaikkia äitejä juuri nimenomaan sen äitiytensä takia. Voit sanoa vaikkapa kaverillesi joka on äiti, että hyvää äitien päivää, koska nyt on kaikkien maailman äitien oma päivä.

Vierailija
6/11 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä ei ole vain yhden äidin päivä vaan kaikkien äitien ja niinpäs kaikki äitejä voi myöskin onnitella..olivatpa he sitten niiden omien lasten tai muiden äitejä!

Itse ainakin toivotan aina hyvää äitienpäivää kaikille äideille, joiden kanssa satun olemaan tuona päivänä tekemisissä:)

Vierailija
7/11 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman häntä ei minulla olisi omia lapsiani. Joten tietenkin muistan miestäni myös isänpäivänä, onhan hän lasteni isä, ja mieheni huomioi minut äitienpäivänä.

Vierailija
8/11 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun äityttäni... mitä se heille kuuluu??

Riittää kun oma lapseni rakastaa minua sen vuoksi, että yritän olla hänelle hyvä äiti. Piste.

Vierailija
9/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä äitienpäivää sitten juhlita ihan omalla porukalla JOS juhlitaan ollenkaan, mutta on todella moukkamiasta mieheltä olla edes onnittelematta!! Ei onnitteleminen=juhliminen, vai onko muka?:O

Vierailija
10/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä juhlitaan lasten ikien perusteella, pienenä askarrellaan heidän kanssaan puolisolle ikään sopiva lahja ja koululaisena tuovat itse tekemänsä lahjat....

joo, olen myös kiitollinen puolisolleni lapsistamme, mutta EN OLE HÄNEN ÄITI! Mielestäni jokainen muistaa omaa äitiään tai ketä sitten haluaa tai on muistamatta. Itse kunnioitan äitienpäivänä omaa äitiäni, mummuani viemällä heidän (yhteinen hauta) haudalle kukan. Vein myös samalla pienelle tyttölleni kukan , päivä kun osuu aivan äitienpäivän alle. Anoppia en muistanut, koska mieheni ei halunnut....

Vierailija
11/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa kuin olla päivän tähti :) Meillä äitienpäivän juhlimisen vetovastuussa on mieheni, lapset avustaa oman ikätasonsa mukaan. Päivään kuuluvat meillä herkkuaamiainen, lasten askartelut, miehen lahja ja ruusu, yhteistä ulkoilua, lounas ravintolassa, kakkukahvit iltapäivällä ja kaikenlaista hemmottelua :)

Isänpäivänä mies saa saman kohtelun.

Ihan siksi, että arvostamme toistemme äitiyttä ja isyyttä ja olemme ne saaneet kokea juuri siksi, että toinen on myös halunnut kanssamme tuon ihmeen jakaa... Ilman puolisoani minä en olisi äiti, eikä hän isä. Ilman minua mieheni ei olisi saanut lapsia, minä olen ne lapset kohdussani kasvattanut, synnyttänyt, imettänyt... Että ihan hyvästä syystä hän mielestäni onnittelee ja juhli mun äitienpäivääni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä