Nyt pinoon miehelle ostetut lahjat:mitä siis ostit?
Itse aion pari kunnon hierontaa. Entäs sinä?
Kommentit (15)
Johon varaan jo valmiiksi ajan, muuten ei saa ikinä aikaiseksi varata itse!
Yllätyspaketiksi ostin Hukan makkaraputken. Saunomme päivittäin ja mies usein lämmittelee iltapalaa itselleen kiukaalla. Saa nyt kokeilla tuotakin.
Mistä tuollaisen digikehyksen voi ostaa? Sellainen olisi aivan loistava idea lahjaksi. Löytyykö mistään "paikan päältä" vai pitääkö tilata netistä? Ja jos pitää tilata niin missä olisi nopein toimitus, alkaa olla jo kiire lahjan kanssa...
Ostin miehelle olohousut ja pörrösukat, kirjan ja dvd:n. Ja veikkauksen arpapaketin.
fanittamansa jääkiekkojoukkeen hupparin(toivoi tätä)
lempisuklaata
t-paidan
pari pokkaria
jalanhierontalaitteen
hajustepakkauksen
kaksi pastantekovalinetta (itse pastakone on jo olemassa, ja sita jopa kaytetaan! ;-)). Olivat aika hintavat, vaikka viimevuoden lahja maksoikin jotain 9-kertaa noin paljon (Kenwood Titanic Major tehokone).... mutta yritamme olla katsomatta liikaa hintoja.
Jos loydan niin miehen tarvitsisi myos jotain just tuommosta mainittua napakkaa ja siistia neuletta/neuletakkia, joten ehka taytyy lahtea Esprit kauppaan viela katsomaan... maku miehella vaan on vahan hankala, eli vaatteet on melkein paras jattaa itsensa ostettaviksi....
Panostan kuitenkin vähän antamalla "merkki" pökät kuten tänä vuonna björn borgit. Lisäksi lähdemme joulun jälkeen kylpylämatkalle kahdestaan.
Olin kahden vaiheilla ostaa huutiksesta Metallican konserttilippuja, mutta tulin kumminkin järkiini ja tyydyin vähempään...
Mä olen jo ostanut kans sen Veikkauksen arpapaketin, mut joudun ehkä ostaan muutakin kun täällä on niin hyviä juttuja :)
Samoin kaverin mies saa tuollaisen, ajatuksena että pääsevät yhdessä rälläämään.
Lisäksi olen pistänyt pakettii kirjan ja tietysti suklaata.
itse sitä toivoikin