Äitienpäivän aattona : ihanaa seksiä ihanan naisen kanssa!
Olipahan eilen ilta...
Minä, kolmen lapsen äiti, harrastin eilen nautinnollista seksiä suloisen naisen kanssa. Olen jo kauan haaveillut tästä ja tiennyt olevani oikeasti bi. Esim. kiihotun vain naisten kuvista. Eilen illalla (yöllä) tarjoutui tilaisuus viettää aikaa samanhenkisen naisen kanssa. Oon itse kolmekymppinen ja tämä nainen oli nuorempi, kaunisvartaloinen, kaikin puolin suloinen ja haluttava tapaus... Synnyttämätön, kaunis vartalo tuntui uskomattomalta tällaisesta useamman lapsen äidistä... Nautin joka hetkestä..! :O
Ja se, joka älähtää jotain pettämisestä : miestä ei ole kuvioissa. Lesbo en silti ole. Ja lapsukaiset olivat turvallisesti äidilläni yökylässä. Heitä ja äitiäni olenkin tässä juuri lähdössä tapaamaan mummolaan.
Mutta siis - jos haaveilet seksistä toisen naisen kanssa, älä jätä haaveeksi, jos vain tilaisuus tulee. Ihana, uskomaton kokemus! Kyllä se vain on niin, että nainen tietää, mitä nainen haluaa...
Joskus olisi ihana kokeilla (kun olisi mahdollisesti parisuhteessa jonkun miehen kanssa) seksiä miehensä ja toisen naisen kanssa. Luulen, että tyydyttäisi molempia osapuolia - sekä mua että miestä. Ja uskon, että tää on yllättävän monen miehenkin fantasia - ja naisen...
Täytynee hoidella itsensä vielä ennen siuhkua ja mummolareissua...! :D :D Eilisen muisto saa edelleen halut heräämään.
Kiitos Kati!
Ei vaan taitaisi onnistua täällä ilman pettämistä, mies ei koskaan suostuisi varmasti. mutta usein tulee fantasioiduksi että millaista se olisi. Ja siinä taijan pysyä! :)
ihana että sää sait kokea ton.