Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana syöttötuoli

Vierailija
09.05.2009 |

Tälläiseen törmäsin tänään kaupassa ja ihastuin täysin! harmi vaan, että meidän kuopus on jo 2-vuotias. Kyllähän tuo menisi tuolina vanhemmallekkin, mutta olisi ollut ihana ihan vauvasta alkaen.

Onko kellään kokemusta?

http://www.bloombaby.com/collection/main.php?sID=19

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää lämpenen triptrapille. Olen outo, myönnän!

Vierailija
2/7 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hieman hammaslääkärintuolin oloinen ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tosiaan ihan joltain korvalääkärin / hammaslääkärin tutkimustuolilta, ja näyttää aika epäkäytännölliseltä. Mutta makuasioistahan ei voi kuin kiistellä.

Vierailija
4/7 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on juuri hauska on kun on jotenkin niin erilainen kuin tavalliset syöttötuolit.

Eniten ehkä viehättää toi, että siihen saa jo vauvan. Vauva olisi tossa kivemmalla korkeudella pöydän ääressä kuin esim. sitterissä.

Vierailija
5/7 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan kalliskin on..

Vierailija
6/7 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska täällähän kaiken on oltava lähes ilmaista ellei ole reimaa, brioa tai marimekkoa tai ainakin on sulauduttava joukkoon.

Minusta tuo on tosi veikeä ja ostaisin todennäköisesti, ellei kuopus olisi jo 3,5v eikä lisää tulossa. ;) Me tuotiin syöttötuoli lomamatkalta, kun suomessa ei ollut mitään kivoja tarjolla.

Vierailija
7/7 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Bloom on ihan kiva, ja saa sitä Suomestakin, tai itse asiassa Turusta...:P Baobab babysta.

Suomalaisista mun mielestä hieno moderni tuoli on Seimen Rinki-tuoli, oletko nähnyt? Saa ainakin Seimen nettikaupasta http://www.seimishop.com ja tuolta samaisesta Baobabista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi