Haluatko kysyä minulta jotain? Vastaan rehellisesti.
Kaikkiin muihin, paitsi henkilötietojani koskeviin kysymyksiin.
Kommentit (18)
Oletko kenties Johanna, Susan, Drita ,Tanja tai Sirkka? Tai muuten vain jotenkin "sellainen" nainen millä nyt menee "sillai" - tiedät kai itsekin millai?
Mitä mun pitäisi tehdä ongelmani kanssa? Siihen liittyy mies ja tuleva vauva...
minulla mene huonosti.
Oletko kenties Johanna, Susan, Drita ,Tanja tai Sirkka? Tai muuten vain jotenkin "sellainen" nainen millä nyt menee "sillai" - tiedät kai itsekin millai?
T: Ap
Tiedät mitä sinun pitäisi tehdä. Rohkeutesi antaa välillä periksi ja antaa sinun ymmärtää, että olisit ymmälläsi, etkä tietäisi mitä tehdä. Tiedät vastauksen sisälläsi. Mieti tätä tulevana iltana. Pistä kaikki häiritsevät tekijät sivuun ja jää asian kanssa "kahden.
polte on jo pinnassa. En ole nähnyt ystävääni puoleen vuoteen ja se tuntuu ikuisuudelta.
Toisaalta haluan olla kotona äitienpäivänä, koska tiedän, että lapsilla ja miehellä on jokin yllätys, jota en ole onnistunut urkkimaan yrityksistä huolimatta. Äitienpäivä vie siis voiton, mutta sen jälkeen voisin lähteä kohti Charles de Gaullea :)
ymmärtää. Ainakin näin monet minut kokevat, vaikka todellisuudessa en ole monestakaan asiasta kovin varma. Olen monen turva, vaikka sitä itsekin kaipaan.
Paljon olen kokenut, mutta vähän salaisuudeksi jättänyt. En usko asioiden piilottelun tekevän niistä yhtään helpompia kestää.
MIkä ihme se oli? Vaihdoin sen n. viikko sitten.
kaan mitään tällaisia tiedä. Se johtuu siitä, että "värähtelyjen vaistoaminen" ei ole mitään muuta kuin hyvää ihmistuntemusta ja voimakasta empatiakykyä. Ei mitään yliluonnollista. Ainakaan minun tapauksessani.
joista en voi mitenkään tietää. Sanoin vastaavani rehellisesti.
Eli vastataan nyt sitten rehellisesti, että en tiedä, enkä usko, että sinäkään tiedät ketä rakastat. Sen tiedät ketä et, mutta et ole varma aiotko tyytyä siihen.
Aina en ole pitänyt itseäni kauniina, vaan rääkännyt itseäni turhaan. Onneksi näin ei ole enää.
meileen. Olen uskollinen rakkaimmilleni, sellainen perhekeskeinen ihminen, joka on vaarallisimmillaan kokiessaan perheensä olevan uhattuna. Minua oksettaa miehet, jotka yrittävät iskeä ravintoloissa, varsinkin ne naimisissa olevat isät.
Ihastun kuitenkin ihmisiin helposti. Naisiin ja miehiin. Se on sellaista innostusta ja elämän janoa, joka purkautuu jonkun ihmisen inspiroivasta seurasta. Tällä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä sen kanssa, että olisin vaihtamassa miestäni johonkin toiseen ihmiseen tai että haaveilisin syrjähypystä. Sellaiseen en ole koskaan kokenut tarvetta, edes ajatuksen tasolla.
T. Ap
meiningistä. Olen seksuaalinen ja saan helposti orgasmin, joten pidän seksin harrastamisesta.
Rannalla haluaisin seksiä vielä joskus mieheni kanssa harrastaa :) Vähän viiniä, ruokaa, pimenevä ilta, kuunvalo ja toitemme syli. Mitään ryhmäsessioita ei ole salaisena haluna ;)
jotain, mitä en ole tullut ajatelleeksi. Josko vastaaminen saisi minussa liikkeelle jonkin uuden ajatuskuvion ja ymmärtäisin taas hiukan enemmän itsestäni ja elämästä yleensä.
2.En koe olevani yhtään sen fiksumpi kuin muutkaan.
3. Kyllä kai. Olen ihminen, joka nauttii huomiosta. En kuitenkaan siksi tätä ketjua aloittanut. Huomiota saan tarpeeksi muualta.
2. Koetko olevasi jollain tasolla fiksumpi kuin suurin osa ihmisistä?
3. Kaipaatko huomiota?
1. Oletko töissä ja missä?
2. Missä kaikkialla olet matkustellut?
3. Koetko olevasi onnellinen?
4. Osaatko soittaa mitään istrumenttia?
5. Mitä ajatuksia Johanna Tukiainen ja Linda Lampenius herättävät sinussa?
6. Mitä tykkäät tehdä vapaa-ajallasi?
7. Millainen lapsuus sinulla oli?
8. Onko sinulla unelmia, joiden uskot vielä toteutuvan?
9. Suosikkielokuvasi, jos sellainen on?
10. Ajatuksesi samaa sukupuolta olevien avioliitosta?