Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä minulta jotain? Vastaan rehellisesti.

Vierailija
09.05.2009 |

Kaikkiin muihin, paitsi henkilötietojani koskeviin kysymyksiin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oletko töissä ja missä?

Olen tällä hetkellä kotona lasten kanssa. Kirjoitan kotona jonkin verran tosin edelleen.

2. Missä kaikkialla olet matkustellut?

Olen matkustanut Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Ranskassa, Espanjassa, Turkissa, Kreikassa (monessa eri paikassa), Kyproksella, USA:ssa, Englannissa. Jokaisessa paikassa enemmän kuin yhden kerran.

3. Koetko olevasi onnellinen?

Koen olevani onnellinen ja tiedostan olevani etuoikeutettu.

4. Osaatko soittaa mitään istrumenttia?

En, mutta minulla on jo kitara sitä varten, että heti kun aikaa löytyy, aion opetella sitä soittamaan.

5. Mitä ajatuksia Johanna Tukiainen ja Linda Lampenius herättävät sinussa?

Johanna Tukiainen herättää minussa ajatuksia median moraalista. Henkilö on selvästi mieleltään järkkynyt ja silti hänellä rahastetaan täysin häikäilemättömästi rahaa (sarjassa Matti Nykänen).

Linda Lampeniusta en tunne, enkä ole seurannut hänen musiikillista uraansa käytännössä ollenkaan. Varmaan ihan hyvin osaa soittaa viulua, joskaan mikään virtuoosi ei ole tietääkseni.

6. Mitä tykkäät tehdä vapaa-ajallasi?

Kirjoittaa, urheilla, lukea, shoppailla. Juoda lasin viiniä ja polttaa yhden savukkeen.

7. Millainen lapsuus sinulla oli?

Minulla oli onnellinen lapsuus, vaikka vanhempani erosivatkin minun ollessa 3 vuotta. Elin kauniissa idyllissä rakastavien ihmisten ympäröimänä ja minulla oli paljon ystäviä. Paljon aikaa meni hevostalleilla.

8. Onko sinulla unelmia, joiden uskot vielä toteutuvan?

On. Uskon unelmani toteutuvan. Ainakin jollain tasolla.

9. Suosikkielokuvasi, jos sellainen on?

En ikinä muista mitään elokuvaa silloin kun pitäisi. Mulholland drive oli hypnoottinen, muutenkin Lynchin tuotanto kolahtaa, joskaan ei nykyään enää niin hyvin kuin ennen. Musta on tullut yliherkkä lasten myötä.

10. Ajatuksesi samaa sukupuolta olevien avioliitosta?

Jokainen tulkoon onnelliseksi tavallaan. Mielestäni homosuhteissa ei ole mitään sen kummallisempaa kuin heterosuteissakaan. Kaikki mikä ei satuta ja on syntynyt rakkaudesta, on hyvää.

T: Ap

Vierailija
2/18 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties Johanna, Susan, Drita ,Tanja tai Sirkka? Tai muuten vain jotenkin "sellainen" nainen millä nyt menee "sillai" - tiedät kai itsekin millai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi tehdä ongelmani kanssa? Siihen liittyy mies ja tuleva vauva...

Vierailija
4/18 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla mene huonosti.

Oletko kenties Johanna, Susan, Drita ,Tanja tai Sirkka? Tai muuten vain jotenkin "sellainen" nainen millä nyt menee "sillai" - tiedät kai itsekin millai?

Vierailija
5/18 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät mitä sinun pitäisi tehdä. Rohkeutesi antaa välillä periksi ja antaa sinun ymmärtää, että olisit ymmälläsi, etkä tietäisi mitä tehdä. Tiedät vastauksen sisälläsi. Mieti tätä tulevana iltana. Pistä kaikki häiritsevät tekijät sivuun ja jää asian kanssa "kahden.

Vierailija
6/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

polte on jo pinnassa. En ole nähnyt ystävääni puoleen vuoteen ja se tuntuu ikuisuudelta.

Toisaalta haluan olla kotona äitienpäivänä, koska tiedän, että lapsilla ja miehellä on jokin yllätys, jota en ole onnistunut urkkimaan yrityksistä huolimatta. Äitienpäivä vie siis voiton, mutta sen jälkeen voisin lähteä kohti Charles de Gaullea :)

Vierailija
7/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää. Ainakin näin monet minut kokevat, vaikka todellisuudessa en ole monestakaan asiasta kovin varma. Olen monen turva, vaikka sitä itsekin kaipaan.

Paljon olen kokenut, mutta vähän salaisuudeksi jättänyt. En usko asioiden piilottelun tekevän niistä yhtään helpompia kestää.

Vierailija
8/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä ihme se oli? Vaihdoin sen n. viikko sitten.

Vierailija
9/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaan mitään tällaisia tiedä. Se johtuu siitä, että "värähtelyjen vaistoaminen" ei ole mitään muuta kuin hyvää ihmistuntemusta ja voimakasta empatiakykyä. Ei mitään yliluonnollista. Ainakaan minun tapauksessani.

Vierailija
10/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista en voi mitenkään tietää. Sanoin vastaavani rehellisesti.

Eli vastataan nyt sitten rehellisesti, että en tiedä, enkä usko, että sinäkään tiedät ketä rakastat. Sen tiedät ketä et, mutta et ole varma aiotko tyytyä siihen.

Vierailija
11/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ketä minä rakastan?

Vierailija
12/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina en ole pitänyt itseäni kauniina, vaan rääkännyt itseäni turhaan. Onneksi näin ei ole enää.

Vierailija
13/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meileen. Olen uskollinen rakkaimmilleni, sellainen perhekeskeinen ihminen, joka on vaarallisimmillaan kokiessaan perheensä olevan uhattuna. Minua oksettaa miehet, jotka yrittävät iskeä ravintoloissa, varsinkin ne naimisissa olevat isät.

Ihastun kuitenkin ihmisiin helposti. Naisiin ja miehiin. Se on sellaista innostusta ja elämän janoa, joka purkautuu jonkun ihmisen inspiroivasta seurasta. Tällä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä sen kanssa, että olisin vaihtamassa miestäni johonkin toiseen ihmiseen tai että haaveilisin syrjähypystä. Sellaiseen en ole koskaan kokenut tarvetta, edes ajatuksen tasolla.

T. Ap

Vierailija
14/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää miestäsi?

Vierailija
15/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiningistä. Olen seksuaalinen ja saan helposti orgasmin, joten pidän seksin harrastamisesta.

Rannalla haluaisin seksiä vielä joskus mieheni kanssa harrastaa :) Vähän viiniä, ruokaa, pimenevä ilta, kuunvalo ja toitemme syli. Mitään ryhmäsessioita ei ole salaisena haluna ;)

Vierailija
16/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain, mitä en ole tullut ajatelleeksi. Josko vastaaminen saisi minussa liikkeelle jonkin uuden ajatuskuvion ja ymmärtäisin taas hiukan enemmän itsestäni ja elämästä yleensä.

2.En koe olevani yhtään sen fiksumpi kuin muutkaan.

3. Kyllä kai. Olen ihminen, joka nauttii huomiosta. En kuitenkaan siksi tätä ketjua aloittanut. Huomiota saan tarpeeksi muualta.

Vierailija
17/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Koetko olevasi jollain tasolla fiksumpi kuin suurin osa ihmisistä?

3. Kaipaatko huomiota?

Vierailija
18/18 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oletko töissä ja missä?

2. Missä kaikkialla olet matkustellut?

3. Koetko olevasi onnellinen?

4. Osaatko soittaa mitään istrumenttia?

5. Mitä ajatuksia Johanna Tukiainen ja Linda Lampenius herättävät sinussa?

6. Mitä tykkäät tehdä vapaa-ajallasi?

7. Millainen lapsuus sinulla oli?

8. Onko sinulla unelmia, joiden uskot vielä toteutuvan?

9. Suosikkielokuvasi, jos sellainen on?

10. Ajatuksesi samaa sukupuolta olevien avioliitosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän