Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukausiliitteen äiti-juttu

Vierailija
09.05.2009 |

Oletteko jo lukeneet? Mitä ajatuksia herätti?

Itse mietin, että todella rohkeita tuoreita äitejä. Itsestäni ei olisi tuohon missään tilanteessa enkä kokisi sitä tarpeelliseksi. Silti jutun pointti meni vähän ohi. Oliko tarkoitus siis kuvata mahdollisimman shokeeraavia kuvia? Miksi ihmeessä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä ne kuvat oli otettu? Sieltä?

Itse en olisi suostunut kuvattavaksi. Ei ne mun mielestä olleet shokeeraavia. Tuollaistahan se on synnytyksen jälkeen.

Kuvat on otettu juuri synnyttäneistä äideistä. Yhdellä sairaalan yöpaidan rinnus maidosta märkänä. Muissa kuvissa naisia pelkissä verkkoaluspöksyissä rinnat maidonnoususta turvonneena. Parissa kuvassa nainen katsoo suoraan kameraan, kaunista. Parissa kuvissa kasvoja ei näytetä. Mun mielestä hienoja kuvia naisista hetkellä juuri äidiksi tulon jälkeen.

Vierailija
2/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli kuvia naisista, jotka ovat juuri synnyttäneet. Yhdellä paita maidossa, muut niissä verkkopöksyissä ja iso side housuissa. Paljaat rinnat kolmella ja yksi selin.

Tuollaista on synnytyksen jälkeen, itsellänikin siitä kokemusta. Ja maailman luonnollisimmasta asiastahan on kyse. Mutta: ihan oikeastiko oletetaan, että lukijat ovat kiinnostuneita näkemään äidin kaikessa rumuudessaan ja kauneudessaan aamukahvipöydässä? Mun mielestäni juttu oli aika mauton. Voisin kuvitella olevani kiinnostunut noista kuvista seuraavan synnytykseni jälkeen, siellä synnärillä, mutta en enää sen jälkeen. En vaan ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse synnyttänyt 5 kertaa ja toltahan sitä näytti mutta mutta...

Mitä kuvilla lehdessä ajetaan takaa?

Saada miehet kuolaamaan ei synnyttäneiden tiukkapeppujen ja- tissityttöjen perään.

MIltähän esim. mahtaa tuntua ekaa lastaansa odottavasta naisesta nähdä tuollaisia kuvia ja entäs mieheltä.

Kuvat oli yietty normaalia elämää ja sinänsä kylläkin enemmän antoi ruman kuvan tuoreista äideistä, valtava side pöksyissä ja tisut ei niin hehkeänä.

Äitiys , raskaus ja synnytys muuttaa naista, tarviiko sitä silti tuoda KAIKEN KANSAn SILMILLE.

Saadaanko seuraavaksi ihastella tai kauhistella esim. kuvia naisen värkistä, heti jälkeen synnytyksen.

Mutta hyvää äitienpäivää silti kaikille äideille.

Vierailija
5/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa hattua.

Kyllä tuossa aika hyvin niihin fiiliksiin pääsee, mitkä oli synnytyksen jälkeen :). Siis aika eksistentiaalinen angsti iskee. Enpä silti antais lasta pois.

Vierailija
6/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit sitten näytä tuolta? Ainakin jutussa mainittiin, että miten joku asia voi olla yhtäaikaa niin rumaa ja kaunista, en sitten tiedä, kumpia näiden äitien sanotaan olevan.

Vierailija
7/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi suostunut kuvattavaksi. Ei ne mun mielestä olleet shokeeraavia. Tuollaistahan se on synnytyksen jälkeen.

Vierailija
8/8 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset