Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Games of Thrones - keskusteluketju

Vierailija
26.04.2015 |

Tähän keskustelua kyseisestä tv-sarjasta!
Lempihahmosi?
Inhokkisi?
Paras kohtaus?
Kamalin kohtaus?

Kommentit (505)

Vierailija
301/505 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini,

Tyrion
Jaime
Hurtta
Jagen H'gar
Khal Drogo

inhokki,
Daenerys

Vierailija
302/505 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

337: Entä jos Game of Thronesin päähenkilö ja tuleva iron thronelle istuja onkin nainen? Jospa Dany on tämän tarinan Frodo ja Potter.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/505 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin veikkaan, että Jon tuosta vielä nousee. Samoin kuin aiemmilla kausilla teki se Aryan ja The Houndin kanssa hengaillut silmälappumies, jonka porukka palvoi samaa Lord of Lightia kuin Melisandre.

Vierailija
304/505 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Yle 2 alkaa näyttää 5. kautta? Taidanpa katsoa sitten kauden uudelleen ja tallentaa myös boxille. Nyt katsoin jaksot HBO Nordicin kautta, mutta True Detectiven 2. kauden päätyttyä laitan varmaankin tilauksen säästösyistä hetkeksi tauolle.

Vierailija
305/505 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin vähän kun viimeisissä jaksossa ei näkynyt Petyr Baelishia. Toivottavasti Littlefingerillä on joku juoni Ramsayn ja Roosen pään menoksi.

Vierailija
306/505 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki mielenkiintoiset tyypit on nyt tapettu. Varmaan aika laimeilla mielin katselen sitä seuraavaa kautta, kun henkilöt on sellaisia että aivan sama miten niille käy. :p

Vierailija
307/505 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan menossa ensi viikolla Ahvenanmaalle tapaamaan George R. R. Martinia? :) http://www.archipelacon.org/

Vierailija
308/505 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:30"]Onko kukaan menossa ensi viikolla Ahvenanmaalle tapaamaan George R. R. Martinia? :) http://www.archipelacon.org/
[/quote]

Ja eikös The Mountainin näyttelijä ollut viikko pari sitten Suomessa jossain voimamieskisoissa? :)

Vierailija
309/505 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Inhosin" Cerseitä varsinkin ekoissa jaksoissa, mm. se Ladyn tappamispäätös ja puolustaessaan sadistista Joffreyta. Silti hän on hieno hahmo ja olen monesti tuntenut sympatiaa häntä kohtaan, mm. hänen jutellessa isälleen, jolta ei saanut tarpeeksi kaipaamaansa kunnioitusta. Cersein ja Margaeryn keskinäisistä piiluvittuiluista olen myös pitänyt.

Vierailija
310/505 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:18"]"Inhosin" Cerseitä varsinkin ekoissa jaksoissa, mm. se Ladyn tappamispäätös ja puolustaessaan sadistista Joffreyta. Silti hän on hieno hahmo ja olen monesti tuntenut sympatiaa häntä kohtaan, mm. hänen jutellessa isälleen, jolta ei saanut tarpeeksi kaipaamaansa kunnioitusta. Cersein ja Margaeryn keskinäisistä piiluvittuiluista olen myös pitänyt.
[/quote]

Joffrey oli Cercein poika.
Näkeehän näitä psykojen puolustelijoita muutenkin, itse en ihmetellyt miksi Cercei sitä niin puolusti.

Vierailija
311/505 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa Myrcellan kuolema. Hahmossa oli jotain liikuttavaakin tavallaan kun oli sinne lähetetty merten taa ja pakkonaimisiin, mutta oli selvästi osunutkin miesvalinta kohdilleen kun näytti niin onnelliselta. Ja ihan mielettömän kaunis prinsessa pitkine vaaleine kiharoineen ja vaaleenpunasine kolttuineen.

Vierailija
312/505 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saa odottaa jatkoa tälle kiehtovalle tarinalle ....
Miten käy Sansan ja Theonin?
Keitä ovat ratsujoukot jotka piiritti Daenyrosyksen? (Tietääkö joku oikeesti koska KIINNOSTAA!!)

Vierailija
313/505 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Cerseitä ole aiemmin alasti nähty? Tai no silloin ykköskaudella, mutta silloin näkyi vain takapuoli vilaukselta. Ja joo, tässä kävelyssä oli selvästi body double, niin isot oli ne rinnat :D Lena Headey on kyllä aiemmin ruudulla kroppansa näyttänyt, esim. 300. Itseäni doublen käyttäminen ei haitannut, enemmän mä olin kiinnostunut sen kasvoista (Headey kertoi haastattelullla halunneensa sijaiskropan jotta voi täysin keskittyä juurikin tunteiden ilmaisuun). Ja se itsekin käveli koko matkan nudepuku päällä ja sitten doublen vierellä kulki koko ajan vieressä neuvomassa jne.

Vierailija
315/505 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ainakin tosifani kun ei osaa edes kirjoittaa paskasarjan nimeä oikein. Mitä tulee itse paskasarjaan, siinä on harvinaisen vammainen tv-pläjäys. Uunin puhdistaminen on viihdettä verrattuna tuollaiseen typerään seikkailupaskaan jossa ei ole järjen häivää.

Vierailija
316/505 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempihahmot vaihtuu kuten edellänikin joku mainitsi.
Mutta niitä ovat olleet :
- Arya Star
- Tyrion Lannister
- Samwell Tarly
- Jon Snow
- Brienne

Ylivoimaisesti ärsyttävimmät inhokit :
- Joffrey
- Cersei
- Ramsay Snow

Ihania rakkaustarinoita ollut sarjassa, valitettavasti niis useimmiten on huonosti käynyt :(

Itse tykkäsin sitä Khal Drogostakin vaikka se oli, varsinkin alussa, niin kamalan brutaali.

Jostain syystä elättelen toiveita sellaisesta juonenkäänteestä, että Jon Snow ja Daenerys kohtaisivat ja rakastuisivat :)

Vierailija
317/505 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on uusin jakso katsottu?

Vierailija
318/505 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri uusimman jakson! Eli kausi 5 jakso 3(HBo Nordic) Oli kyllä vaihteeksi taas niin hyvä ja jännittävä, että piti välillä pidättää henkeä :)

Karmaisevaa mutta jotenkin kiintoisaa tulee olemaan Ramsayn ja Sansan tuleva liitto! Surettaa ja säälittää Löyhkä :( millonkahan Sansa tunnistaa sen.

Miksköhän Kääpiö ei pystynytkään lähtemään ilotytön mukaan. Kaipaako vielä Shaeta?

Mua kyllästyttää ne Nighstswatch - jutut ja toivon että Jon Snow lähtee sieltä veke ja ottaa haltuunsa pohjoisen!

Vierailija
319/505 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 05:00"]

Toivottavasti Grey Worm kuoli, mut tuskin. Voih Barristan.. :( Inhoan Melisandrea, joka luulee voivansa vokotella kaikki miehet vilauttamalla ihoa. Kerrankin Stannis osoitti inhimillisyyttä, ihana hetki tyttärensä kanssa. Jaime näki matkallaan Tarthin, Sapphire Islen...♡ (Täällä toinenkin, joka toivoo tiettyä paria yhteen.)

[/quote] Miksi Grey Worm pitäisi kuolla? Uusin jakso siis tulee täällä vasta illalla, joten en tiedä uusimpia käänteitä.

Vierailija
320/505 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasinpa juuri, että leffateatterissa pyörii tanskalais-ruotsalainen elokuva "Toinen mahdollisuus", jossa toisessa pääosassa näyttäisi olevan Jaimen näyttelijä. Pitäisköhän mennä katsomaan...;) Tanskalais-ruotsalaisleffat on yleensä muutenkin tosi laadukkaita, etenkin draama- ja rikoselokuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi