Tukivyö tms. vatsalle synnytyksen jälkeen?
sillä voi myös imettää.. loisto keksintö. Ja helppo tehdä jopa itse omille mitoille.
Kommentit (7)
Itselläni nimittäin on kaapissa yksi korsetti, ja sen käyttö ei houkuttele vauvan, isompien lasten ja kotitöiden kaverina, koska esimerkiksi kumartuminen tuntuu luiden vuoksi tukalalta. Kaipaisin siis jotain pehmeämpää ja mukavampaa, mutta silti tukevaa.
ap
ja selaisen kanssa luut eivät tunnu vaikka nostelist mitä tavaroita lattialta.omani kanssa pystyn kevyesti laittamaan sormet varpaisiin polvet suorassa eikä mikään pistä mihinkään.
Mutta hyvän vyötärökorsetin pystyy kyllä tekemään tukevaksi ilman kovaa luuttamistakin kunhan perus saupoissa on spiraalia.. tarpeekis vaan kangasta vähintään 4 kerrosta tukevaa puuvillaa/pellavaa ja kunnon sidosnauha vyötärön kohdalle niin tulkee loistavasti.. itse käytän korsettia ja vyötärökorsettia usein harastuksni takia, ja kunnolline hyvin tehty ( teen omani itse) mukautuu kantajaansa ja sen kanssa voi heittää vaikka kärrynpyöriä.
luuttomia vyötärö"korsetteja" eli sellaisia tukiputkiloita. Suurista tavarataloista Stocka ja Sokos ainakin myy sellaisia.
En tiedä minkä kokoinen olet, mutt anoiden vyötärötukien ainoa ongelma on ettei ko. kaupat tilaa niitä pienissä koissa. Eli S ja XS ei myydä. M-koosta ylöspäin. Joka samana päivänä synnytyksen jälkeen onhyvä pitää tukevaa / hieman kiristävää tukea mahan alueelle, jotta palautuminen nopeutuu. Tietenkin niin ettei ole leikkaushaavoja ym! Siis ihan normaalisynnytyksen jälkeen.
mama licious (??) merkkisen Perfect Shape -aluspaidan. "kiristää" oikeista kohdista ja tuntuu päällä ihan ok:lta. Vetää vähän löysää kasaan. Maksoikin vain pari kymppiä. Kokeile semmoista.
En kyllä pidä silloin kun olen yksikseni, mutta meillä ainakin on koko ajan juossut vieraita ja silloin on kiva olla sutjakka, kammattu ja meikattu ;D
t. viidettä h-hetkeä odottava
En kyllä pidä silloin kun olen yksikseni, mutta meillä ainakin on koko ajan juossut vieraita ja silloin on kiva olla sutjakka, kammattu ja meikattu ;D
t. viidettä h-hetkeä odottava
Ihan oman mielialani kohentamiseksi ajattelin hankkia jotain, joka vähän pitäisi taikinavatsaa kuosissa synnytyksen jälkeisinä viikkoina. Jokin tukivyö tai vastaava, ei nyt ihan korsettia kuitenkaan. Ideoita ja kokemuksia hyvistä tuotteista?