Kärsitkö sinä mistään sairaudesta? entä miehesi?
Kommentit (19)
ei ole oireillut "alkushokin" jälkeen mitenkään eli ei syö edes estolääkkeitä (vaikka ehkä olis hyvä), kun voihan se joskus taas iskee.
Minulla kaksisuuntainen. Miehellä ei mitään diagnosoitua, mutta aina nivelet ja lihakset kipeenä.
mulla laktoosi-intoleranssi (tosin en laske sitä sairaudeksi)
heinäallergia
rytmihäiriöt
kyhmyruusu
sekä minulla ei ole kilpirauhasta ja lukuisia allergioita.
Miehella pakkas urtikaria.
Niinhän Peppi Pitkätossukin sanoi nähtyään kosmetiikkaliikkeen ikkunassa mainoksen, jossa kysyttiin "Kärsittekö Te pisamista?" Peppi marssi liikkeeseen ja sanoi myyjälle: "Ei, minä en kärsi pisamista!" :)
Enemmän kärsin esim. ajoittaisista niska-hartiaseurun vaivoista.
Mulla siitepöly-, eläinpöly-, ja ruoka-aineallergioita, sekä astma.
kohonnu verenpaine, lääkitys siihen ollu jo 6,5v, eli 22v..
miehellä ei todettu mitään
atooppinen iho -> josta seurauksena mm. vaikea käsi-ihottuma ja ihottumaongelmia myös muualla vartalossa -> rajoittaa elämää aika huomattavasti, esim. uimahalliin en kykene ollenkaan saati tiskaamaan..
Allergioita -mm. ruoka-aineita, kosmetiikan ainesosia, nikkeli, jne.
Miehellä ärtyvä paksusuoli ja käsien vapinaa, jonka syy ei ole selvillä
Ja miehellä diagnosoimaton orgasmiaddiktio ;-)
-Migreeni. Kohtauksia tulee n. kerran kahdessa kuussa, kesällä parin viikon välein (riippuu onko ukkosta ilmassa). Ja kohtaukset on aina pahoja.
-Astma.
-Atooppinen iho. En voi käydä esim. uimahallissa.
-Allergiat (ruoka-aine, siitepöly, nikkeli, siitepöly ja jotkut ruoka-aineet pahoina, nikkeli lievänä (siedän esim. vetoketjuja, mutta esim. nikkeliä sisältäviä koruja ja kelloja en voi käyttää ollenkaan).
-Yliliikkuvat nivelet (tämähän ei sinänsä ole tauti..)
-Raudan imeytymishäiriö ja siitä johtuva alhainen hemo.
Miehellä myös astma, allergioita + atooppinen iho.
itsellä colitis ulcerosa(haavainen paksusuolentulehdus), johon syön lääkkeitä lopun ikäni, sekä siitepölyallergia.
Miehellä on ollut syöpä, mutta se on parantunut.
Miehelläni ei varmaankaan mitään.
allergioita, refluksitauti, paniikkihäiriö, mutta silti elän ihan normaalia elämää.
Miehellä ei ole huomattavaa ylipainoa lukuunottamatta mitään sairauksia.
Lapset ovatkin sitten perineet minulta allergiat, kaksi kolmesta sairastaa astmaa ja kenellekään ei sovi maito, kuopuksella maitoallergia.
Lisäksi on munuaiskiviä ja sappikiviä. Miehellä on sepelvaltimotauti.
minun ukkelillani on laktoosi-intolleranssi ja ärtynyt vatsalaukku. itselläni ei ole mitään.