G: Kuinka kauan seurustelitte miehenne kanssa ennen lasten saantia
ja kuinka kauan olette olleet/tai olitte yhdessä ?
Kommentit (45)
Menimme kihloihin 2003 ja muutimme yhteen sekä menimme naimisiin 2005. Esikoinen syntyi 2007. Toinen tuloillaan ja suhde aivan rikki. Elämme vaihetta jossa toimitaan lasten mukaan ja kun lapset kasvavat. liittomme varmaankin päättyy. (toinen lapsi ei suunniteltu eikä mikään yritys pelastaa liittoa, vaan vahinko josta olemme jo onnellisia)
Oli hyvä ratkaisu meille. Opimme toisemme tuntemaan todella hyvin ennen lasten tuloa, ja avioliitto sen kun paranee.
ja ehdimme olla naimisissa melkein 5v ennen kuin esikoinen syntyi. Yhteistä taivalta takana on jo melkein 13 vuotta ja lapsia nykyään 3.
oltiin oltu yhdessä 9 vuotta kun jätettiin ehkäisy. Nyt yhdessä taivallettu jo 14 vuotta ja lapsia kaksi. Ja hyvin menee :)
yhdessä 7kk kun tulin raskaaksi, 1kk naimisissa kun lapsi syntyi. Tänä kesänä on 11. hääpäivä ja hyvin menee. Ollaan jotenkin saatu suhde pysymään tuoreena ja useimmiten onnellisena.
ja olin vielä kahden lapsen yh!!
Nyt yhteisiä lapsia 2 ja 9 vuotta yhdessä :D
ps. täytyy kyllä myöntää, että aika tiukat keskustelut käytiin silloin 9 vuotta sitten :)
ja olin vielä kahden lapsen yh!!
Nyt yhteisiä lapsia 2 ja 9 vuotta yhdessä :D
ps. täytyy kyllä myöntää, että aika tiukat keskustelut käytiin silloin 9 vuotta sitten :)
oli seurustelua takana, kun ensimmäinen lapsi sai alkunsa.
Ja sitä ennen oli ehditty itkeä muutamat itkut, kun ei tärpännyt :))
ja 5.2.2009 tein positiivisen testin.
Eli reilu kuukausi. Ja olin 3v pojan yh.
Pitänee varmaan muuttaa saman katon alle...
nyt kaksi lasta ja 5vuotta oltu naimisissa ja noin 7 yhdessä...
ja tulin raskaaksi yhdestä kerrasta. Siis ei seurusteltu ollenkaan. Nyt yhdessä 2,5v ja toinen tulossa.
Esikoinen syntyi kun oltiin oltu yhdessä hieman reilu 3 vuotta.
Nyt lapsia on kaksi, eikä enempää taida tulla :( Yhdessä ollaan oltu kymmenen vuotta.
ja oltiin oltu vuosi ja 2kk naimisissa, eli yksissä vajaa 2v ku eka synty, on nyt 2v ja 3. tulossa ja onnellisia ollaan. Tosin meillä on ajatusmaailmassa niin paljon yhteistä, ettei "arjen pelisäännöissä" oo tarvinnu paljon neuvotella.. ens kesänä tulee siis 4v ku tutustuttiin :)
ja ei ollut tahatonta lapsettomuutta, vaan ihan suunniteltu juttu
esikoinen 3,6 vuotias uhmäikäinen ja kuopus 1kk ikäinen. Mies astui hirveän sekamelskan keskelle. Esikoisen uhma oli jotain aivan kamalaa ja vauva valvotti öisin. Miehellä ei omia lapsia, mutta hän heräsi öisin vauvaa syöttämään, että minä saan nukkua, vaihtoi vaippoja, vei esikoista ulos leikkimään, teki kaikkensa,että minulla ei olisi niin raskasta.
Alkuaikoina lähes aina kun yritimme seksiä harrastaa, nukahdin jo suudellessa. MONTA kertaa. Moni mies olisi lähtenyt kävelemään, muttei tämä. Kiltisti jaksoi odottaa ja vaikka häntä varmasti välillä vitutti, ei ainakaan ääneen sitä koskaan sanonut.
Nyt kuopuskin on jo reilu 4 vuotias ja kaikki on enemmän kuin hyvin. Nyt meille tulossa yhteinen lapsi.
ja nyt, kun piakkoin tulee 3 vuotta täyteen yhdessäoloa, alkaa laskettu aika olemaan käsillä :)
Kun oli ollut10kk yhteiseloa takana, meillä oli jo kaksi lasta:)
Vuosi kun oltiin yhdessä oltu veimme vuosipäivän kunniaksi lapsen muutamaksi tunniksi hoitoon ja kävimme syömässä.
Eli todella nopeasti tapaamisesta tulin raskaaksi.
Vieläkin olemme yhdessä vaikka aikaa on kulunut jo vuosia. Ja toinen lapsikin jo on.
Olimme olleet yhdessä (naimisissa 1 v) 3 1/2 vuotta, kun esikoinen syntyi. Nyt lapsia on kolme ja seurustelun aloittamisesta tuli juuri kuluneeksi 11 v... : )
Suhde on vielä ihan kunnossa vaikka lapsi on sitä kyllä paljon muuttanutkin