Kaikki ketkä haitte tuetulle lomalle? Onko tullut tietoa pääsittekö?
Mikä järjestö ja milloin mahd. tieto tuli.
Itse odotan edellee tietoa solaris-lomalta.
Pahalta näyttää että taidettiin jäädä lomatta :(
Kommentit (8)
Mikä ihme on tuettu loma...? Perusteena pienet tulot? Siis ei kai nyt pienillä tuloilla ja alkavalla työttömyydellä pääse joillekkin ilmaisille lomille...??? Ja sitten ne ihmettelee ja päivittelee että miksi on niin paljon pitkäaikaistyöttömiä... :D Miksiköhän?
Lomaliiton järjestämään pääsimme.
Solaris-lomalta tuli minulle kielteinen päätös, koska olin jo päässyt tuonne lomaliiton.
Jännä, että lähettivät sen kielteisen päätöksen, kun ei kai sitä pitäisi erikseen ilmoittaa. Tuo solaris-loman päätös tuli vasta toissapäivänä.
Maksaa minulta ja kahdelta yli 6v lapselta 255e. Lisäksi tietenkin matkakulut.
Olen työtön yksinhuoltaja ja sen perusteella sain alennusta lomasta. Tuettu loma tarkoittaa alennusta hinnasta.
Meillä tuli tällä viikolla päätös tuetusta lomasta. Lomaa haettiin lomaliitolta.
Kuuden päivän lomalle Taavetin lomakeskuksesssa maksaa 2 aikuiselta ja kolmelta lapselta 410 € kun normaalisti maksais noin 900 ja rapiat päälle .
Meillä loman myöntämiselle oli varmaan syynä se että minä eli perheen äiti kävin läpi rankat syöpä hoidot syksy08-kevät 09 aikana.Nyt kuitenkin parantunut täysin.
Mutta kielteistäkään päätöstä ei sit kannata odottaa ilmeisesti.
Hain mm yksinhuoltajuuden(4 lasta) ja pienten tulojen takia lomaa.
No, ehkä sitten ensi kesänä tärppäisi.
t. ap ja hyvää lomaa kaikille sen saanneille.
mä olen saanut joka vuosi, vaikka ei pitäisi kuin joka toinen vuosi saada. Miehellä vajaan neljän tonnin tulot, 4 lasta ja olen perustellut kotihoidontuella elämisellä omalta kohdaltani ja isolla asuntolainalla.
Yyteri ja Kalajoki on vaikeimmat "palat" jonnekin vähemmän haluttuun pääsee lähes aina.
kerran mulle soitettiin, että voinko hakea, kun ei ole riittävästi hakijoita, siis sellaisesta paikasta, jossa olimme olleet jo parina kesänä
mä olen saanut joka vuosi, vaikka ei pitäisi kuin joka toinen vuosi saada. Miehellä vajaan neljän tonnin tulot, 4 lasta ja olen perustellut kotihoidontuella elämisellä omalta kohdaltani ja isolla asuntolainalla.
Yyteri ja Kalajoki on vaikeimmat "palat" jonnekin vähemmän haluttuun pääsee lähes aina.
kerran mulle soitettiin, että voinko hakea, kun ei ole riittävästi hakijoita, siis sellaisesta paikasta, jossa olimme olleet jo parina kesänä
alkaa 28.6. Milloin loma-ajankohtanne on? Sehän voi tulla vielä muutama viikko ennen lomaa.
Millaisia perusteita teillä oli hakemukselle? Onko vaan pienet tulot vai oliko muitakin?
Meillä oli mun tässäkuussa alkava työttömyys ja miehen sairaudet haku perusteina.