Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saadaanko me lähipäiväkotipaikka?

Vierailija
07.05.2009 |

Apua, tulen hulluksi, olen toivonut ja rukoillut sitä paikkaa, se helpottais meidäna rkea niin hirveesti... päiväkodin johtaja lupas tällä viikolla soittaa, en kestä odottaa, vahdin vaan hysteerisenä puhelinta, apua! Saadaanhan me se paikka? Mitä teidän intuitio sanoo asiasta? Miten kestän odottaa? Nimim. hysteerinen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saimme vuoden jonottelun jälkeen paikan päiväkodista, jonne kulkiessamme ohitamme kolme päiväkotia ja jonne kulkeminen tuplaa työmatkani. Kyllä otti päähän, mutta onneksi ko. päiväkoti on ihana paikka, se kompensoi nämä logistiset haasteet, jotka pk:n sijainti tuo mukanaan arkeemme.

Vierailija
2/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi teillä sitten kuitenkin kompensoi noi toiset puolet asiaa.

ei oo vieläkään soittanut, kohta on virastoaika loppu, voi ei... en kestä jos menee huomiseen...

eikä kellään täällä ole selvännäkijänkykyjä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teidän päiväkotiura alkaa? :)

Vierailija
4/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko saada sieltä läheltä, ei oo autoo ei miestä ei voimia viedä kauemmas... kello on neljä, ei kai se enää soita, huokaus. lentelen seinille täällä...

Vierailija
5/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhlö katsoin väärin.

Vierailija
6/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette luovuta vaan kinuatte väsymättä sitä paikkaa. Laitat miehesi asialle, koska mun mutukokemuksen mukaan sillä saavuttaa paremman lopputuloksen (äiti leimataan helposti valittaja-akaksi). Vaikka nyt ei lupasikaan heti paikkaa, niin peruutuksia tulee yleensä aina (kaikki paikkaa hakeneet eivät aloitakaan). Mitä aktiivisempia olette itse (ystävällisesti toki kannattaa toimia), niin sen paremmin johtaja teidät muistaa vapaata paikkaa jakaessaan. Meillä tepsi tämä, vaikka paikan piti olla mahdottomuus ensin. Tsemppiä!

Vierailija
7/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sitten tiukkana soitat tai menet käymään vaan!

Vierailija
8/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin ilmoitus paikasta voi tulla vasta ennen kuin lähtevät lomille. Täälläpäin ainakin päivähoidosta vastaavan soittoa on turha odotella ennen kuin viikko-pari ennen hoidon alkua... Itse soittamalla voi tiedon saada aikaisemmin, jos on sinnikäs :p

Vierailija
9/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutuksista harvoin jaksetaan ilmoittaa päiväkotiin (ajattelemattomat & itsekkäät vanhemmat eli varmaan samat, jotka antavat lastensa kiivetä liukumäen liuskaa ylös ;-)). Eli sitten vasta elokuussa huomaavat, ettei Nico-Petteri tullutkaan hoitoon, kun äiti ei raaskikaan vielä erota siitä. Elokuun alkuun voit joutua oottelemaan... Koita jaksaa olla sinnikäs!

Vierailija
10/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen soitellut ja ystävällisesti painostanut jo puolentoista vuoden ajan. Tämänkin viikon aikana pari kertaa. Ensin tuli ei, sitten ehkä, lupasi soittaa tämän viikon aikana.

Vierailija
11/11 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä odottaa edes huomiseen... kääk.

Hengitä syvään sisään... tunne kuinka rauhallisuus valtaa mielesi yhä enemmän jokaisella sisäänhengityksellä, kuvittele itsesi kesäiselle niitylle... Ääh, ei itsesuggestiokaan toiminut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi