Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keskenmenon jälkeen HCG arvojen tarkastaminen

Vierailija
07.05.2009 |

Siis mietin että kun keskenmenostani on nyt 4 viikkoa. Ja jos lasketaan ruskean vuodon alkamisesta niin 5vk ja eilen kävin tarkastuttamassa hormoniarvot kun sairaalasta sanoivat että pitää tarkistaa ja ensi viikolla on lääkärin tarkastus. Miulla alkoi nyt siis kolmatta odottaessa keskenmeno ruskealla vuodolla jota kesti 8pv ja sitten muttui veriseksi. Verta ja klimppejä tuli ja menin päivystykseen josta menin ultraan ja siellä todettiin että keskenmeno on tullut ja sikiötä ei näkynyt mutta epäily oli että sikiö on saattanut silti kohdussa olla,mutta tullut pois. No sain lääkettä joka auttoi loput ulos ja verta ja klippejä tuli reilusti sittenainakin viikon ajan. Nyt vuotoa ei ole tullut enään ainakaan pariin viikkoon. No soitin tänään ja kysyin verikokeen tulokset niin sanoivat että on 45 ja että pitäs olla alle 5. Mietin että onko tuo 45 vähän vai paljon ja onko ihan normaalia että hormoonia on vielä sen verran?Tämä henkilö kuka tulokset sanoi ei osannut vastata. Saan tietysti lääkärissä tietää asiasta ensi viikolla mutta nyt kyselisin myös teiltä että onko tuo ihan normaali arvo tässä vaiheessa. Etenkin ihmetyttää kun siellä oli niin vähän kuulema enään jäljellä sitä raskausmateriaalia niin tuntuu oudolta että sinne olis jääny jotain.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kohdunulkoinen raskaus, joka leikattiin eli raskausmateriaalia ei varmastikaan jäänyt. HCG oli tuolloin 17000 ja laski alle 5 kuuden viikon kuluttua toimenpiteestä.

Varmaan siis ihan normaalia sullakin.

Vierailija
2/3 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi keskenmenoa, eka kaavittiin, toinen tyhjennettiin lääkkeellisesti heinkäkuussa pari vuotta sitten ja vasta marraskuussa sain "terveen" paperit eli raskausarvot olivat tuolloin täysin nollautuneet ja mulle sanottiin että pitää todellakin olla nollassa, mullakaan ei ultrassa näkynyt mitään jämiä enää, mutta kesti vain niin kauan palautua ja mulla oli molemmat tuulimunia eli oikeaa sikiötä ei edes ollut...odota rauhassa arvojen nollautumista, jotta mahdollinen uusi raskaus voi turvallisesti käynnistyä ( rypäleraskauden vaara) Kyllä meinas mulla usko loppua niissä raskaushormonihöyryissä vaikkei enää raskaana ollutkaan ( tai en oikeesti ollut kun oli se tuulimuna)...itketti ja harmitti ja kaikkea.....vaikka kotona olikin kaksi tervettä lasta, mutta nyt on se kolmaskin terve ja kaikki hyvin. Kuopus nyt kohta 9kk :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kysyny plajon oli hormoonipitoisuus silloin. Me ei yritetä enään kolmatta vaan meinaan töihin mennä.Kyllä surettaa kovasti tää meidän menetys. Kolmatta toivottiin niin kovasti mutta enään en uskalla ja olen ajatellut että ihan ok jos kahteen jää. Eihän sitä tiedä jos joskus myöhemmin sitten vielä kolmatta yrittää. Vähän vaan pelottaa kun tulos oli kuitenkin 45 vaikka sen pitäs olla reilusti pienempi. Sinne varmaan on sitten jäänyt jotain vai. Tulehduksen oireita ei ainakaan ole mitään.

ap