Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tänään vielä v.2008 ÄIPPÄPAUKKAUKSEN ja se on ihan karsee. Ihan tyttöjen pakkaus!!!!

Vierailija
06.05.2009 |

Tänään tuli ä-pakkaus ja se oli vielä vuoden 2008 mallia ja sitä on muka niin kehuttu. Musta se oli ihan kauhee ja hirveesti vaan painottu keltaiseen ja oranssiin. Puolet vaatteista jotain kirkkaan oranssia tai tytön hempeen keltaista. Myös toppapuku tytön keltainen.

Meille tulossa poika ja ihmettelen suuresti miten Kela voi tehdä ä-pakkauksesta (jonka pitäisi olla neutraali ja kummallekin sukupuolelle sopiva) noin tyttömäisen!!!! Taidan heittää suurimman osan vaatteista suoraan roskiin.....

Kävin kattoon vuoden 2009 pakkauksta netissä ja siinä oli tasan tarkkaan yksi keltainen potkupuku ja kaikki muut neutraalia, kummallekin sukupuolelle sopivaa. Oisimpa saanut sen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyllä keltainen on enemmän pojan kuin tytön väri.

Vierailija
2/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on 2008 pakkauksessa ihan neutraali beige puku, vaaleaa vihreää, oranssia ja valkoista. Eli mun mielestä täysin unisex. Ei meitin 2008 pakkauksessa keltaista ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin.

Vierailija
4/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi toppis näytä ainakaan mun silmään keltaiselta vaan beigeltä. Sen sijaan v. 2009 toppis on selkeästi poika-toppis kun on niin sininen.

http://yle.fi/ecepic/archive/00067/aitiyspakkaus2008_jp_67002b.jpg

Vierailija
5/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi toppis näytä ainakaan mun silmään keltaiselta vaan beigeltä. Sen sijaan v. 2009 toppis on selkeästi poika-toppis kun on niin sininen.

http://yle.fi/ecepic/archive/00067/aitiyspakkaus2008_jp_67002b.jpg

Mulla on kyllä tuo 2008 pakkaus, mutta siinä ei ole tuota keltaista vaan sen tilalla sellainen vaaleanvihreä raitainen asu... outoa. t: 3

Vierailija
6/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun muun tilalle. Ei olisi eka kerta.

Vierailija
7/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali. Kyllä on rajoittunutta elämä kun on niin tiukkaan poikien ja tyttöjen värit... En ehkä kovin söpöjä vaaleanpunaisia vaatteita mielelläni pojalleni pukisi, mutta kyllä todellakin keltaiset, vihreät, punaiset, oranssit ym. värit ovat tosi mieluisia! Nytkin meidän pojalla 1v. on punainen paita ja oranssit housut... Onko nyt ihan tyttömäinen?! HUI. Ei se lapsi pilalle mene vaikka sen pukee muuhunkin kuin siihen siniseen.

Vierailija
8/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkauksessa oli vihreä-valkoraitainen kevyt toppapuku.

Vierailija
9/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aina ei voi kaikki olla tyytyväisiä. vuonna 2006 esikoisen pakkaus oli ihan poikamainen, siniset toppapuvut ja muutenkin sinistä ja turkoosia aika paljon. ja meille tuli tyttö. yritin sitten yleensä laittaa jonkun vaaleanpunaisen tutin tai pipon että tunnistaisi mutta kyllä joku välillä tuli sanomaan että "voi kun on söpö poika". :)

Vierailija
10/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kattoon kuvat. Kyllä on varmasti sullakin ollut keltaista, keltainen body, hempeen keltaiset potkuhousut, koko keltainen oloasu yms.

Vierailija
11/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet saanut valita otatko pakkauksen vai rahan. Mikäli valitsit pakkauksen otit samalle sen "riskin" ettet saa tämä vuoden pakkausta. Kyseessä on yhteiskunnan tarjoama aloituspakkaus lapsiperheelle, jollaista ei joka maailman kolkassa saa. Aina ei kannata kaikesta valittaa!

Ps. Lahjoita ne pois, mitkä ei miellytä.

Vierailija
12/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2007 pakkaus. siinä oli noita luettelemiasi värejä.

Vierailija
13/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki pakkaukset ovat olleet "poikapakkauksia". Ja hyvin ovat kelvanneet meille. :0)

Vierailija
14/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun 2008 pakkauksessa ollu

Vierailija
15/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta oranssi ole mitenkään tyttömäinen väri sen enempää kuin poikamainenkaan.

Itsellä poika ja käytän paljon oranssia, viimeinen vaateostoskin on oranssi huppari.

Vierailija
16/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa saa ilmaisen pakkauksen ja kehtaat valittaa väreistä!

ja jos se sua niin haittaa niin laita nettiin/neuvolaan ilmotuksia että haluisit vaihtaa 09:een

Vierailija
17/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ne vaatteet vaikka mulle.. älä hyvä ihminen niitä roskiin heitä!!

laita vaikka huuto.nettiin halvalla myyntiin.

ja se toppis on beige eikä keltainen.

Vierailija
18/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet josta et pidä sellaisen kanssa joka saa 2009 paketin eikä pidä siitä harmaasta haalarista. Odottajien puolelta löydät varmasti jonkun halukkaan vaihtoon.

Vierailija
19/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä pakkausta olis tarvinnu tosiaan ottaa, olisit voinu ottaa sen 140€kin.. meidän pojille on kyllä sopinu oikein hyvin jopa vaaleanpun, eikä ne mun mielestä oo vähemmän poikia siksi.. ja paljonhan ne vaatteet on alusvaatteiks sopivaa ja kuka sillon enää näkee mitään värejä...

että osaa olla kiittämätöntä....

Vierailija
20/26 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se nyt NIIN tyttömäinen ole.

Mulla on se pakkaus ja on tyttö, ja mulla monet vaatteet jääneet vähälle käytölle / käyttämättä, kun ovat mielestäni liian POIKAMAISIA! tai liian unisex-tyylisiä, että haluaisin niitä prinsessalle kauheasti laittaa.

Se v.kelt. potkari ehkä on vähän tyttömäinen, mutta laita alle sininen body niin ilme päivittyy.

Ja se toppahaalari todella on BEIGE! Samoin kun 2009 väri on VAALEANHARMAA. Te ootte siis ihan värisokeita, jos väitätte niitä keltaiseksi/siniseksi.

Toppahaalarin voi somistaa sinisillä asusteilla, jos beige on liian tyttömäinen.

Ne oranssit käy mainiosti pojalle!

Ja ne luonnonvalkoiset vaatteet, sekä ruskeat housut, on melkeen enemmän poikamaisia kun tyttömäisiä.

Ja eikös kylpymittarikin ollut v.sin.

eli ei se pakkaus nyt niin kauhea ole :) pojallekaan!!! Mielestäni varsin neutraali!